Amazon će, na užas rivala, lansirati jeftini glazbeni streaming, za samo 5 dolara mjesečno

Cijena pretplate bit će upola manja nego kod Spotifyja i Apple Musica

FOTO: screenshot amazon

Amazon priprema streaming servis, i to s cijenom pretplate od 5 dolara mjesečno, gotovo upola jeftinijom od svojih rivala Spotifyja i Apple Musica, piše Bloomberg.

Ako je cijena pretplate od 5 dolara koja je neslužbeno procurila u javnost točna, to znači da će Amazon gubiti na tome dosta novca, no za tu kompaniju takva strategija prilično uobičajena, a zarada od glazbe im uostalom i nije u fokusu.

Tehnologija pristupačnija masama

Umjesto toga, e-commerce gigant treba servis za glazbeni streaming koji će poslužiti kao nadogradnja za Echo, Amazonov hibrid pametnog zvučnika i osobnog asistenta. Amazon je ranije ovoga mjeseca, taman uoči početka predblagdanske šoping groznice, predstavio njegovu jeftiniju verziju Echo Dot za 50 dolara, želeći da njihova tehnologija pametnog doma postane što pristupačnija masama.

Amazon se oduvijek oslanjao na predblagdansku sezonu kupnje tijekom koje će ljudi isprobavati njihov Prime program lojalnosti besplatno, taman u isto vrijeme kada je špica sezone za online kupnju, a mnogi od njih nastave plaćati članstvo. Amazonov program Prime omogućava kupcima hrpu pogodnosti, neke od njih su brza i besplatna dostava. U četvrtom kvartalu ove godine, najvažnijem za Amazon, procjenjuje će da će prodaja premašiti 44,7 milijardi dolara, 25 posto više nego prošle godine.

Streaming je od početka bio u planu

Glazba je tako zauzela centralno mjesto u strategiji privlačenja kupaca – korisnici će moći samo glasovnom naredbom pokrenuti streaming pjesme koju žele čuti. To je, tvrde Bloombergovi izvori, od samih početaka bio njihov plan za Echo. Stoga, unatoč prezasićenosti tržišta glazbenog streaminga, Amazon je spreman raditi s minusom, s ciljem privlačenja što više kupaca za Echo i ostvarenje svojeg ultimativnog cilja – spojiti i povezati što je moguće više svojih usluga koje će ljudi svakodnevno koristiti.

“Riječ je o seizmičkoj promjeni u odnosu na ostale servise, čija sučelja traže mnogo više truda i poteza prstom po pametnom telefonu za kreiranje playliste”, ocijenio je George Howard, profesor glazbenom menadžmenta na Berklee College of Music. “Samo to što jednostavno možete reći – Alexa, sviraj jazz, za veći dio populacije je sve što im treba.”

“Koriste se glazbom da vas uvuku u svoj ekosustav, baš kao kad je WallMart spustio cijene CD-a kako bi prodao više mikrovalnih pećnica”, kaže Howard. “Prvo slušaš jazz. Zatim počneš prigušivati svjetla i naručivati špeceraj, sve to koristeći Echo.”

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=KkOCeAtKHIc