Apple predstavio novi izgled dućana, ideja je da podsjeća na gradski trg. Nismo sigurni jesu li baš uspjeli
'Dućani su naš najveći proizvod', kaže potpredsjednica za retail
Apple u subotu otvara svoju trgovinu u San Franciscu koja će postati novi standard u mreži Appleovih fizičkih trgovina i fizička manifestacija centara oko kojih Apple stvara zajednicu svojih korisnika.
Uoči otvaranja, Appleova potpredsjednica za retail Angela Ahrendts je izjavila da nova trgovina postavlja standard za sve buduće Apple trgovine. Apple želi da njihovi dućani budu integralni dio zajednice, nešto poput gradskog trga na kojem se svi okupljaju.
Od golemog staklenog dućana na Petoj aveniji u New Yorku do futurističkog Apple Storea u Istanbulu, njihove su trgovine arhitektonski i prostorno promišljene i izvedene na način da se uklapaju u urbano okruženje i ekosustav grada.
Prihodi manji nego u webshopu
Golema staklena stijena umjesto zidova i ulaznih vrata te drvoredi od pravih živih stabala pokraj odjela korisničke podrške su arhitektonska i dizajnerska rješenja kojima se Apple stapa s okolinom i otvara prema van. “Znat ćemo da smo uspjeli kada atmosfera u trgovini bude kao na gradskom trgu”, kazala je Ahrendts.
Apple dućani ne stvaraju ni približne prihode kao web trgovina kompanije. Ipak, u posljednjih petnaest godina simbolizirale su Appleovo prisutstvo u fizičkom svijetu, kroz koji kompanija gradi odnos s kupcima u svim gradovima u kojima se pojave. Nova trgovina je prema tome, zapravo pilot projekt na kojem će Apple testirati sve funkcionalnosti koje planira ugraditi u najvažnije od svojih 480 trgovina diljem svijeta.
Trgovine su Appleov način odmicanja od zaslona pametnih telefona i laptopa u fizički prostor u kojem provodim vrijeme. “Doživljavamo ih kao naš najveći proizvod”, objašnjava Ahrendts.