Atlantic Grupa potvrdila veliko širenje distribucije, osnivaju dvije nove kompanije i zapošljavat će još ljudi

Distribucija u dvije zone, Istok i Zapad, nove tvrtke za Rusiju, sjevernu i zapadnu Europu

21.09.2012., Rovinj - Weekend media festival 2012. "Hard talk". Emil Tedeschi. 
Photo: Petar Glebov/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Značajan iskorak u distribuciji koji najavljuje od prošle godine, Atlantic Grupa potvrdila je ovoga tjedna. Za tržišta zapadne, sjeverne Europe i Rusije Atlantic osniva dvije nove tvrtke za distribuciju brendova za koje procjenjuju da imaju mogućnost proboja izvan regije, objavio je Poslovni.hr.

Uspostava dvije glavne zone distribucije, Istok i Zapad, dio je strateške reorganizacije. Istok će pokrivati regiju i jugoistočnu Europu, baltičke zemlje i Rusiju, a Zapad centralnu Europu, jugozapadnu Europu, skandinavske zemlje i sva ostala međunarodna tržišta.

Jaki regionalni brendovi idu na šira tržišta

Potpredsjednik Atlantica za Zonu Istok postaje Srećko Nakić, a za Zonu Zapad Bojan Klarić. Distribucija će se prvo jačati u Zapadnoj Europi, nove kompanije osnovat će u Njemačkoj, Austriji, Švedskoj i Švicarskoj, a zapošljavat će i nove kadrove radi širenja timova i za specifične kanale distribucije. Od jačih Atlanticovih brendova posebno će se jačati distribucija Multipower, Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita i Bebi.