Nekad je nužno odabrati stranu

Burger King je proglasio dan primirja i predložio McDonald'su da zajedno prodaju McWhopper

McWhopper bi se prodavao u Atlanti, 21. rujna na Svjetski dan mira

U nadi da će barem na jedan dan odmoriti od bitke s najvećim rivalom McDonaldsom, Burger King je objavio jednu od najneobičnijih odluka u povijesti fast-food biznisa.

Predlažu McDonald’su da naprave hamburger koji predstavlja oba brenda. Hibrid McDonald’sova Big Maca i Burger Kingova Whoppera zvao bi se McWhopper i prodavao bi se jedan dan u pop-up restoranu u Atlanti, jer je taj grad na pola puta između sjedišta dviju kompanija. McWhopper bi se prodavao 21. rujna na Svjetski dan mira.

McWhopper diplomacija

https://www.youtube.com/watch?v=e01a4-ClcTs

Novac od prodaje dali bi organizaciji Peace One Day koja je 11. rujna kao Svjetski dan mira želi pretvoriti u veliki praznik. Što su internetski portali s dosta podsmijeha nazvali McWhooper diplomacijom. Riječ je, naravno, o PR eksperimentu za jačanje svijesti o brendu Burger King.

 

“Naš je pristup potpuno transparentan jer želimo da nas se shvati ozbiljno”, izjavio je za Bloomberg Fernando Machado, potpredsjednik kompanije za globalno upravljanje brendom Burger King “Bilo bi divno da McDonald’s pristane na ovo”.

Veliki oglasi u New York Timesu i Chicago Tribuneu

Burger King je već digao i web stranicu mcwhopper.com na kojoj je rececpt za McWhopper, sa šest sastojaka iz Big Maca (među ostalima posebni umak, pljeskavica i sir) i šest sastojaka iz Whoppera (pljeskavica sa žara, luk, kiseli krastavci itd). Napravili su i modele unifromi i pakiranja za pop-up restoran.

McDonald’s zasad nema komentara

Burger King je dio tvrtke Restaurant Brands International u kojoj značajan udjeli ima Warren Buffett. RBI je u srijedu objavio cijele stranice oglasa u New York Timesu and dnevniku Chicago Tribune, jer je u Chicagu sjedište McDonald’sa.Oglasi su u formi otvorenog pisma McDonald’su u kojemu se kompaniju moli da pristane na McWhopper.

“Kao dva najveća svjetska brenda, u savršenoj smo poziciji da utječemo na promjenu i iskoristimo veličinu, doseg i resurse kako bi svijet učinili boljim” stoji u otovrenom pismu koje završava rečenicom “Let’s end the beef, with beef.” McDonald’s dosad odbija bilo što komentirati.