Coca Cola u prvom kvartalu zabilježila pad dobiti i prihoda, no vjeruju da će osvariti prodajne projekcije

Ovih je dana predstavljen novi dizajn limenki i bočica

FOTO: prtscr

U prvom tromjesečju ove godine Coca Cola je ostvarila neto dobit od 1,48 milijardi dolara, što je pad od 4,8 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Prihodi su pali za četiri posto u odnosu na godinu ranije i iznosili su 10,28 milijardi dolara.

Prodaja gaziranih pića ostala je u prošlogodišnjim okvirima, no s druge strane, WSJ piše kako su zabilježili rast od sedam posto u prodaji negaziranih pića i vode.

Ne samo Coca Cola nego i ostali proizvođači gaziranih pića su pod snažnim pritiskom sve izraženije svjesnosti o štetnosti šećera i povezanosti konzumacije gaziranih pića s pretilosti i nizom drugih zdravstvenih problema.

U obzir treba uzeti i nezanemariv faktor snažnog dolara, koji je značajno utjecao na financijske rezultate te nepovoljnog globalnog ekonomskog okruženja. Cijena dionica je poslije objave financijskog izvješća pala za gotovo pet posto i njome se trenutno trguje za oko 43,73 dolara po dionici.

Kompanija je pokrenula rebrendiranje u sklopu One brand strategije. Predstavljen je i novi vizualni identitet limenki i bočica, a novim dizajnom dominira crveni disk prvi puta korišten 1930-tih godina, koji je kako kažu, postao zaštitni znak Coca Cole.

Izvršni direktor Muhtar Kent i dalje je optimističan glede budućnosti. Očekuje da će kompanija dosići projekcije rasta te da će sokovi, koji čine gotovo tri četvrtine ukupne prodaje ove godine rasti potpomognuta snažnom marketinškom kampanjom.