Stigle su brojke za Cyber Monday; prodano je stvari za rekordnih 6,59 milijardi dolara
Ovaj pondjeljak je bio najveći online shopping dan u američkoj povijesti
Cyber Monday bio je najveći online shopping dan u američkoj povijesti, s prodanom robom u vrijednosti 6,59 milijardi dolara. To je milijardu dolara više nego prošle godine, stoji u upravo objavljenom izvještaju Adobea.
Za usporedbu, na Black Friday, odnosno Crni petak, prodano je robe u vrijednosti 5 milijardi dolara, dok se za Dan zahvalnosti brojka vrtila oko 2,9 milijardi dolara.
This just in from the @adobe Holiday Newsdesk. #Cybermonday is on track to hit $6.6 billion in online spend. Follow the latest data here: https://t.co/Hx1kTnvKLg #characteranimator @creativecloud @AnalyticsCloud pic.twitter.com/E4rhhOlIuL
— Adobe Insights (@AdobeInsights) November 27, 2017
Kupovale su se konzole, igrice, igračke…
Prema Adobeu najviše se prodavao Nintendo Switch, video igrica Super Mario Odyssey, Apple AirPodsi, streaming uređaji poput Googleovog Chromecasta i Rokua, Samsungovi tableti, Apple iPadovi, Sony PlayStation VR i Microsoft Xbox One X. Značajno su se kupovale i igračke.
Ukupni web promet na internetskim stranicama za prodaju porastao je za 11,9 posto na Cyber Monday, a najveći popusti bili su oni za igračke (prosječno 18,8 posto), televizije (21,1%) i kompjutere (14,7%).