Domaći franšizni lanac brze hrane Surf' n Fries sve se više širi. Po novom, prisutni su i u Iranu

Surf' and Fries već ima 40 prodajnih mjesta u desetak zemalja

Domaći franšizni lanac brze hrane Surf’ and Fries kojeg su prije nekoliko godina pokrenuli Riječani Andrija Čolak i Denis Polić sve se više širi diljem svijeta. Sve je počelo 2009. godine otvaranjem prvog prodajnog mjesta.

Nakon izvrsnog uspjeha u rodnoj Rijeci, dobivali su sve više upita o otvaranju prodajnih mjesta u drugim gradovima, i tada su se odlučili na pokretanje franšize, a 2014. godine već su imali 40 prodajnih lokacija u više od sedam zemalja.

Listi zemalja u kojoj su prisutni, a koja već uključuje Norvešku, Njemačku, Austriju, Sloveniju, Mađarsku, Rumunjsku, BiH, Crnu Goru, Makedoniju i Vijetnam, odnedavno su dodali i Iran.

Najbolja mlada nada franšizne industrije

Surf and Fries prošle je godine u Las Vegasu na izboru u prilično ozbiljnoj konkurenciji od 300 brendova prepoznat kao najbolja mlada nada industrije franšiza. No ne misle ovdje stati. Osnivači su trenutno u Bologni i gdje se pripremaju za sudjelovanje na međunarodnom sajmu franšiza koji tamo danas počinje.

Franšizni lanac Surf’ and Fries nije jedini biznis Andrije Čolaka. Zajedno s partnerima pokrenuli su projekt pametnog kišobrana Kisha, koji je povezan s pametnim telefonom vlasnika i nemoguće ga je izgubiti.