Facebook ne odustaje od ulaska na TV tržište, sad je predstavio svoju platformu Watch

Polako šire ponudu, ubacuju sportske sadržaje, dokumentarce...

ZADNJA IZMJENA: Aug 10, 2017
Foto: AFP

Facebook je povukao svoj dosad najveći potez kako bi se mogao natjecati na televizijskom tržištu, proširivši svoju ponudu video sadržaja programima od profesionalne ženske košarke preko safari showa do programa za roditelje.

Redizajnirani proizvod Facebooka pod nazivom Watch bit će u početku raspoloživ ograničenoj skupini korisnika u SAD-u na Facebookovoj mobilnoj aplikaciji, websiteu i televizijskoj aplikaciji, objavila je kompanija. Ta najveća svjetska društvena mreža od prošle godine pridodala je svojoj ponudi video sadržaj, a već mjesecima signalizira da želi postati i izvor originalnih i kvalitetnih videa.

Gledatelji će stvarati svoje zajednice

Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg u svom postu na Facebooku poručio je da će Watch omogućavati svojim korisnicima da “razgovaraju i povezuju se s ljudima tijekom epizoda te da se pridružuju skupinama ljudi koji vole iste show programe, a kasnije će se izgraditi i njihova zajednica”.

Facebook je objavio da će nova usluga uključivati video sadržaj s američkom ženskom košarkom, safari show National Geographica, show za roditelje kompanije Time, a nastavit će emitirati i bejzbol.

Konkurencija tradicionalnih i novih TV usluga

Platforma će biti otvorena za sve koji proizvode show programe kao mjesto za distribuciju videa, kažu u Facebooku.

Ta kompanija sa svojim redizajniranim proizvodom suočit će se s već prenatrpanim tržištem, i to ne samo s tradicionalnim televizijskim mrežama nego i s konkurencijom novih proizvođača sadržaja poput Netflixa i YouTubea te Twittera i Snapa.