Facebook uvodi opciju za poslovne stranice za lakše komuniciranje s korisnicima, i to je tek početak

Prema istraživanjima, mobilno i online instant dopisivanje uskoro će prestići emailove i sms-ove

Facebook je danas predstavio novu opciju koja će poslovnim korisnicima omogućiti jednostavniju komunikaciju s klijentima, prenosi entrepreneur. Do sada, administrator stranice je nezadovoljnom korisniku usluge na ostavljeni komentar na stranici mogao odgovarati jedino istim putem.

Korištenjem nove opcije, na prijavu problema ili kao odgovor na komentar nezadovoljnog korisnika, administrator stranice može jednim klikom započeti privatni razgovor s korisnikom i na taj način jednostavnije pronaći način za otklanjanje problema.

Nove opcije će tvrtkama omogućiti da Facebook koriste kao svojevrsni kanal korisničke podrške. Naime, opcija privatnog chata s klijentima samo je jedna u nizu opcija kojima Facebook potiče poslovne korisnike mreže da većinu komunikacije s klijentima obavljaju putem društvene mreže.

Nove opcije na Facebooku prate nove trendove online komunikacije

Još jedna od novih alata za business to client komunikaciju je uvođenje gumba putem kojeg će korisnici Facebooka moći poslati poruku tvrtki čiji se oglas pojavio na njihovom News Feedu. S ugrađenom Send Message opcijom, klijent će moći, nakon što vidi oglas, putem slanja poruke uspostaviti izravnu komunikaciju s tvrtkom.

Ovaj potez Facebooka nije pretjerano iznenađujuć, pogotovo jer su u Facebooku vrlo dobro svjesni trenda kojim se online komunikacija sve više seli s mailova na različite servise za instant dopisivanje. Prema istraživanju koje je objavio Juniper, godišnji promet od mobilnog i online dopisivanja 94,2 trilijuna poruka ove godine, narast će na 160 trilijuna poruka do 2019. godine.

Prošle godine, najveći promet je napravljen email komunikacijom, otprilike 35 trilijuna poruka u razdoblju od godine dana, no treba znati da čak 80 posto od ove brojke (28 trilijuna) otpada na spam. Prema predviđanjima istraživanja Juniper, primat online komunikacije će u narednih godinu dana preuzeti instant dopisivanje s oko 43 trilijuna poruka godišnje.