Globalno tržište digitalnih igara do 2018. će imati prihode od 113 milijardi dolara
Do 2018. kinesko tržište vrijediti će 32,8 milijarde, a američko 24,1 milijarde dolara
Globalno tržište digitalnih igrica će do 2018. postići prihode od 113 milijardi dolara s godišnjim rastom od 7,9 posto, navodi tvrtka za istraživanje tržišta igara Newzoo, koja objavila nekoliko ključnih pokazatelja iz svojeg novog godišnjeg izvješća 2015 Global Games Market Report.
Newzoo ističe da će američko i kinesko tržište do 2018. zauzimati više od polovice globalnog tržišta igara. Amerika i Kina su trenutno gotovo izjednačene po veličini tržišta, ali do 2018. kinesko tržište vrijediti će 32,8 milijarde dolara i time znatno prestići SAD, čije tržište će vrijediti 24,1 milijarde dolara. U Kini će već ove godine prihodi od digitalnih igara činiti 97 posto ukupnih prihoda od svih igri, dok će u SAD-u 72 posto.
Američko tržište zasićeno, a kinesko snažno raste
Analitičari Newzooa kažu da je američko tržište počelo pokazivati znakove zasićenja, dok u Kini vide prostora za rast. Usporedbe radi američko tržište mobilnih igara će rasti 13,4 posto, dok će kinesko imati rast od 50 posto.
Iako će mobilne igre zabilježiti snažan rast, dominantna sila i dalje će ostati računalne igre, koje će, prema podacima Newzooa, do 2018. imati prihode od 41,2 milijarde dolara, odnosno 36 posto ukupnog tržišta digitalnih igara.
Igre na konzolama će pak do 2018. zabilježiti pad s trenutnih 27 posto tržišnog udjela na 24 posto i stvarati će prihode od 26,8 milijardi dolara. Obje kategorije, računala i konzole, izgubiti će dio tržišta od pametnih telefona i satova, koji će do 2018. ugrabiti 27 posto tržišta s prihodima od 30,2 milijarde dolara. Tableti i ručne konzole će imati 13 posto tržišta.