Google navodno radi i na drugom sklopivom mobitelu, što su dobre vijesti

Što više sklopivih modela bude na tržištu, to su im veće šanse za ulazak u mainstream

FOTO: Unsplash

Google navodno testira još jedan sklopivi mobitel, prema saznanjima portala 9to5Google. Drugi sklopivi mobitel ima kodno ime Jumbojack, a spominje se u budućoj verziji Androida 12, koji portal naziva Android 12.1. Ovo je dakle drugi sklopivi mobitel na kojem se šuška da radi Google, nakon što se još ranije pisalo o modelu nalik Samsungovoj Fold liniji, kodnog imena “Passport”.

O modelu kodnog imena Jumbojack se i ne zna previše, no portal 9to5Google doznaje nekoliko ključnih detalja. Imat će dva ekrana, od kojih će se jedan deaktivirati kada se uređaj otklopi, što sugerira jednak dizajn kao onaj Samsungovih sklopivih Folda i Flipa. Dakle, trebao bi imati manji vanjski ekran koji se deaktivira kada se otklopi uređaj i aktivira veći, unutarnji ekran. O veličinama ekrana, što bi moglo upućivati i na veličinu uređaja, za sada nema informacija.

Tržištu je potrebno što više modela

Za razliku od modela kodnog imena Passport, za kojeg se još u lipnju pisalo da bi trebao izaći do kraja 2021. godine, za Jumbojack nemamo informacija kada bi mogao biti predstavljen. Moguće je i da je riječ o internom prototipu kojim Google validira dizajn ili unaprjeđuje Android operativni sustav kako bi bilo što prilagođeniji drugim sklopivim modelima.

Kako god bilo, ove glasine dobar su indikator toga kako je Google zaista ozbiljan oko sklopivih mobitela. Trenutno na tom tržištu dominira Samsung sa svojom Fold i Flip linijom, dok je konkurencija znatno skromnija. Huaweijevi i Motorolini sklopivi modeli jednostavno ne dolaze Samsungovim prodajnim brojkama.

Kako bi sklopivi mobiteli postali zaista stvarnost i realna alternativna normalnim, odnosno, nesklopivim modelima, potrebno im je unaprijediti izdržljivost i sniziti cijenu. Najbolji način za postizanje tih ciljeva je konkurencija, stoga bi dolazak sklopivih Googleovih modela mogao izazvati pozitivan efekt na tržištu. Možda bi se tada i drugi proizvođači pridružili tom segmentu, poput Applea.