Hasbro je fantastičnom prodajom igračaka iz Star Wars franšize iznenadio analitičare Wall Streeta

Cijena dionice Hasbroa od početka godine rasla je za 22 posto

Cijene dionice američkog proizvođača igračaka Hasbro skočile su za 6,8 posto nakon objave kvartalnih rezultata koje su znatno nadmašila očekivanja analitičara, a na dobre prodajne rezultate snažno je utjecala potražnja za igračkama po licenci Star Warsa i njihovi vlastiti brendovi Nerf i Play-Doh.

Profit je narastao na 48,8 milijuna dolara, odnosno 38 centi po dionici u prva tri mjeseca fiskalne godine, dok su projekcije analitičara predviđale svega 24 centa. Za usporedbu, u istom razdoblju lanio dobit je iznosila 26,7 milijuna dolara, odnosno 21 cent po dionici. Prihodi su narasli za 16 posto na 931,2 milijuna dolara, više od projiciranih 779,3 milijuna.

Kako piše Bloomberg, iz kompanije su objavili da je prodaja rasla u obje kategorije, igračaka namijenjenih djevojčicama i onih za dječake, što je donekle pokrilo pad u segmentu koji se odnosi na društvene igre.

Financijska direktorica kompanije Deborah Thomas je u objavi kvartalnih rezultata navela da su “ostvarili rast prihoda, operativnog profita i zarade unatoč kontinuiranom negativnom utjecaju valutnih tečajeva i izazivnim ekonomskim okruženjima na pojedinim međunarodnim tržištima.”

Dionice na rekordnim razinama

Dobrim poslovnim rezultatima ponajviše su pridonijeli franšizni aranžmani koje kompanija ima s kompanijom Walt Disney. “Tematske Star Wars igračke i Disneyjeve princeze iz Frozena bile su glavni pokretač rasta u posljednjem kvartalu”, istaknuli su iz Hasbroa.

Cijena dionice narasla je na 88 dolara nakon objave rezultata, a ukupnim rastom od 22 posto od početka ove godine dosegnule su svoju rekordnu razinu.

https://twitter.com/SarahMoore202/status/722072924866228225