Hrvatska turistička zajednica pokrenula proljetnu promidžbenu kampanju

Fokus je na tržištima koja imaju veliki potencijal u periodu pred i posezone

FOTO: YouTube Screenshot

Krenula je nova proljetna kampanja Hrvatske turističke zajednice. Pod motom “Say hello to someone you love, say hello to spring. Experience spring in Croatia”, promidžbeni spot HTZ-a lansiran je na TV kanale ORF2, ATV, ATV2, PRO7, SAT1, Europsport i Discovery te digitalne platforme Facebook, Twitter, Instagram i Youtube.

Kako ističu u priopćenju, proljetna kampanja koja će trajati do kraja ožujka prvenstveno je usmjerena na tržišta koja imaju veliki potencijal za privlačenje turista u periodima pred i posezone, konkretno u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Austriji, Francuskoj, Švedskoj, Švicarskoj i Sloveniji.

Fokus na razdoblja pred i posezone

“U fokusu promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice svakako su razdoblja pred i posezone jer u tim dijelovima godine imamo najviše prostora za rast i napredak. Hrvatska je kao destinacija najpoznatija po proizvodu sunca i mora te u skladu s time gotovo da i nemamo problema s popunjenošću kapaciteta tijekom glavnih ljetnih mjeseci.

Ipak, naš strateški cilj je svim potencijalnim turistima Hrvatsku približiti kao destinaciju s kvalitetnom ponudom tijekom cijele godine. Upravo smo zbog toga i povećali ulaganja u 2016. godini za oglašavanje pred i posezone, a siguran sam kako će rezultati biti vidljivi već ove godine“, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.