Hypo banka više nije Hypo, od ponedjeljka će se u cijeloj Jugoistočnoj Europi zvati Addiko bank

Nova je poslovna strategija s fokusom na građanstvo i poduzetništvo

FOTO: MILAN KRKAC

Hypo Group Alpe Adria AG, izdvojeni pogon Hypo grupe koju čini mreža banaka u Jugoistočnoj Europi, odnosno Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, podvrgnut je temeljitom rebrendiranju i mijenja ime u Addiko bank.

Novi vlasnici Hypo banke, privatni equity fond Advent International i Europska banka za obnovu i razvoj, akviziciju su zaključili prije godinu dana, nakon provedene sanacije gubitaka koji je djelomično servisirala i centrala u Klagenfurtu.

Fokus na građanstvo i poduzetništvo

Nova uprava na čelu s Ulrichom Kissingom odlučila je provesti temeljite promjene. Po preuzimanju dužnosti, Kissing je istaknuo kako im je prioritet postaviti međunarodne standarde poslovanja “s nultom tolerancijom odstupanja” te kazao kako su “u prošlosti naučene neke lekcije i neće se ponavljati iste greške”.

Nova poslovna strategija, kako su najavili odmah po preuzimanju, podrazumijeva odmak od investiranja u nekretnine, pa će Addiko bank ubuduće biti fokusiran na poslovanje s građanstvom te malim i srednjim poduzetništvom.

Velika marketinška kampanja

Zaokret su podcrtali novim imenom i vizualnim identitetom jer se sada, kako kažu, žele pozicionirati kao financijska institucija s jasnijim, jednostavnijim i izravnijim bankarstvom.

Predstavljanju novog brenda prethodila je marketinška kampanja s jumbo plakatima i putem stranice na Facebooku “Jutra bankarske poezije”, na kojem potiču sve one kojima je dosta “bankarskih filozofiranja i nerazumljivih ugovora” da podijele s njima kakve sve bankarske zavrzlame svakodnevno susreću”.