Nekad je nužno odabrati stranu

Iako pametnim satovima prodaja konstantno pada, Fitbit ne odustaje; oko Božića izbacuju svoj dugoočekivani smartwatch

Novi fitness orijentirani pametni sat bi trebao podići profit kompanije

FOTO: FitBit

U financijskom izvješću za drugi kvartal 2017. godine, proizvođač fitness narukvica i satova Fitbit objavio je da će njihov dugo očekivani sat doći na tržište oko Božića. U prošlosti je sat bio mnogo puta odgađan, kao što je realno i sada, budući da je trebao biti dostupan na jesen. Pametni sat će imati senzore za praćenje zdravlja, fitness aktivnosti, GPS te vodootpornost do 50 metara dubine.

Sat bi također trebao biti kompatibilan s Android i iOS operativnim sustavima, a trebao bi nuditi i autonomiju od “par dana”. Međutim, iako su rekli da će izaći oko Božića, točnog datuma još uvijek nema. U izvještaju stoji da će većina zarade u trećem kvartalu biti od legacy proizvoda, tj. od postojećih modela. Stoga, novi model se može očekivati negdje u četvrtom kvartalu ove godine.

Prodaja pala za više od 50 posto

Fitbit se uspješno pozicionirao na tržištu s fitness trackerima, a sada se očito želi suočiti s Apple Watchem i nebrojenim Android Wear satovima. Općenito, pametnim satovima prodaja konstantno pada – za kraj 2016. prodaja je pala za 51.6 posto. Krajem prošle godine Fitbit je kupio Pebble, kompaniju koja je nanovo pokrenula smartwatch industriju, no s vremenom je ušla u probleme sa slabim prodajnim brojkama.

Fitbit je očito pričekao da se provede akvizicija Pebblea, pa su iskoristili i njihov know-how kako bi tržištu ponudili što bolji smartwatch. Fitbitova zarada se naspram prošle godine smanjila za 55 posto na 199 milijuna dolara. Broj prodanih uređaja je također osjetno pao, s 5.7 milijuna prošle godine, na 3.7 milijuna ove godine. Područje gdje bilježe rast je u Aziji, s 21 posto, na ukupno 21 milijun dolara.