Ikea je objavila rezultate, druga godina u Hrvatskoj uspješnija im je od prve (a najviše se prodaju tanjuri)

Prihodi su im u odnosnu na lanjsku poslovnu godinu porasli za oko 6 posto

FOTO: ikea hrvatska

Ikea Hrvatska predstavila je poslovne rezultate za drugu godinu rada, ostvarili su 567,7 milijuna kuna prometa što predstavlja rast od 5,8 % u odnosu na prvu poslovnu godinu.

Od ukupnog prometa druge poslovne godine (1.9.2015. – 31.8.2016.), robna kuća je ostvarila 535,7 milijuna kuna, a Ikea Food (Restoran i Bistro, Cafe i Trgovina švedske hrane) 27,4 milijuna kuna.

U Splitu otvaraju pick-up point

“Ostvarili smo izvrsne prodajne rezultate i otvorili online kanal prodaje kako bismo hrvatskim kupcima bili još dostupniji. Nastavit ćemo razvijati i prilagođavati ponudu i uslugu na zadovoljstvo naših posjetitelja, a novost koja će ih zasigurno obradovati jest otvaranje pick-up pointa u Splitu kojega planiramo pokrenuti tijekom sljedećih 12 mjeseci“, komentirao je rezultate Stefan Vanoverbeke, direktor tvrtke Ikea Hrvatska.

Iz kompanije se hvale kako su ove godine prodali 3.300 kuhinja, što Ikea Hrvatsku stavlja na peto mjesto po broju prodanih kuhinja između svih njihovih robnih kuća.

Najprodavaniji su tanjuri i ormari

Najprodavaniji proizvodi iz asortimana namještaja su ALGOT ormari u 124.849 primjeraka, a najprodavaniji dodaci su OFTAST tanjuri kojih je prodano 819.000 komada. Najprodavaniji obrok je hot dog s 612.504 komada, dok je najprodavanije piće voda s okusom, kojih je prodano 278.177 čaša.

infografika_hr_web
ikea hrvatska

Tvrtka Ikea Hrvatska ima 351 zaposlenika, a iz kompanije ističu kako u menadžmentu imaju 60 posto žena.