Ikea objavila rezultate prve poslovne godine u Hrvatskoj i najavila pokretanje online prodaje u sljedećoj godini

S gotovo 2 milijuna posjetitelja ostvareno 535,9 milijuna kuna prometa

IKEA je predstavila poslovne rezultate za prvu godinu rada u Hrvatskoj. S gotovo 2 milijuna posjetitelja, ukupno je ostvareno 535,9 milijuna kuna prometa tijekom prve poslovne godine, od čega je Ikea robna kuća ostvarila 508 milijuna kuna, a Ikea Food koji uključuje restoran, bistro, cafe i trgovinu švedske hrane 27,8 milijuna kuna.

“Nastavit ćemo razvijati i prilagođavati ponudu i uslugu na zadovoljstvo naših posjetitelja, s posebnim fokusom na razvoj online kanala prodaje, kako bi IKEA proizvodi u Hrvatskoj bili dostupni što većem broju ljudi,” kazao je Stefan Vanoverbeke, direktor Ikea Hrvatska i regionalni direktor za jugoistočnu Europu, najavljujući pokretanje online prodaje do kraja sljedeće godine, uz mogućnost širenja na području Hrvatske kroz inovativne koncepte u maloprodaji.

IKEA_infografika

Ikea i okoliš

U skladu s globalnom strategijom održivosti, u okviru Ikeinog projekta Pozitivni za ljude i planet, na krov zagrebačke robne kuće postavljeno je 1300 fotonaponskih panela kojima Ikea tijekom ljetnih mjeseci proizvodi električnu energiju i kojom zadovoljava 20 do 25 posto potrošnje.

Čak 94 posto odnosno 900 tona otpada proizvedenog u robnoj kući se reciklira, a od prodaje recikliranog otpada ostvarena je dobit od 116,850 kuna. Kako bi se uštedjela voda, za ispiranje svih WC-a u robnoj kući koristi se kišnica, a posjetitelji su 832 sata proveli puneći bez naknade svoje električne automobile na punjačima ispred IKEA robne kuće.

Profil kupaca

Prema predstavljenim podacima, uz 67 posto posjetitelja iz Zagreba i Zagrebačke županije, po inspiraciju i u kupovinu u robnu kuću Ikea najčešće dolaze posjetitelji iz Splitsko–dalmatinske, Osječko–baranjske te Primorsko–goranske i Varaždinske županije. Iz inozemstva dolazi 8 posto posjetitelja od kojih su najčešći stanovnici susjednih zemalja. Iz Bosne i Hercegovine ih stiže 2,8 posto, iz Slovenije 2,4 posto te iz Srbije 2,3 posto.