Indijski startup poduzetnik smatra da s 26 godina ima previše novca, pa je udio u kompaniji poklonio zaposlenicima

Udio vrijedan oko 25 milijuna dolara indijski je poduzetnik dao zaposlenicima svoje tvrtke

FOTO: Twitter

Kontroverzni je i mladi indijski Rahul Yadav poduzetnik prošloga tjedna podignuo prašinu kad je investitore za svoj Housing.com prozvao intelektualno nesposobnima i otkazao im suradnju. Sad je dao novu izjavu, po kojoj je kazao da bi sve dionice svoje tvrtke dao njezinim zaposlenicima.

“Tek mi je 26 i prerano je u ovoj se fazi života ozbiljno brinuti o novcu i sličnome”, kazao je Yadav u priopćenju. U istom je priopćenju kazao kako je svaki zaposlenik Housing.com-a ujedno i njezin dioničar.

Dao sve svoje dionice zaposlenicima

Housingov najveći investitor japanski je SoftBank, koji je u prosincu prošle godine pridonio s 90 milijuna dolara ulaganja. Međutim, investitori su naživcirali Yadava, koji je pritom kazao kako nema dovoljno sati u danu da ih gubi s njima, da bi se potom ispričao za svoje neprihvatljive komentare.

Rahul Yadav

U srijedu je navečer, zatim, Yadav kazao kako će svojih 4,5 posto dionica pokloniti 2.251 radniku Housinga. Procijenjena vrijednost toga postotka je gotovo 25 milijuna dolara. Iz Softbanka ovu odluku nisu komentirali, a nije poznato ni podupire li upravni odbor ovu odluku. “Mislim da je to impulzivna odluka nezrele osobe”, komentirao je njegovu odluku investitor i poduzetnik u Bangaloreu Mohandas Pai.

Indijski se startupi teško snalaze u poslovnom svijetu

Indijska je scena startupa poprilično nesložna i neiskusna, a ulagači sve agresivniji, piše Financial Times. Međutim, sredstva koja se neprekidno ulažu u njih doveli su do toga da je vrijednost mnogo indijskih startupa već procijenjena na više od milijardu dolara.

Morgan Stanley procijenio je da će vrijednost indijskog e-tržišta poprilično rasti. Od tri milijarde dolara, na koliko je procijenjeno prošle godine, doći će do 102 milijarde dolara vrijednosti do 2020. godine.

Yadav, doduše, postavlja nove trendove. U startup heroju već je ostvario svojevrstan kult heroja, ali on se ne smatra time. Housing.com nastao je, kako on kaže, iz dva razloga. Prvi je da pomogne ljudima pronaći kuće za kupnju, a drugi je da stvori globalnoga diva za tržište nekretnina. “Osim ova dva razloga, ne postoji nijedan drugi, novac također nije razlog”, objasnio je Yadav.