Infobip iz Vodnjana upravo je dobio važnu svjetsku nagradu, najbolji su u svojoj branši

Proglašeni su za najboljeg pružatelja A2P (application to person) usluga na svijetu

Jedna od vodećih IT tvrtki u Hrvatskoj Infobip proglašena je najboljim pružateljem aplikacijskih usluga A2P na svijetu prema ocjenama 350 telekoma iz svijeta i 265 vodećih kompanija u godišnjem izvještaju konzultantske kuće Roaming Consulting Company-ROCCO, izvijestili su u četvrtak iz Infobipa.

Slijedom takvih ocjena Infobipu je sinoć u Londonu na svečanosti ROCCO-a dodijeljena i nagrada “ROCCO Awards”, što je ujedno i treća godina za redom da osvajaju prvo mjesto prema ocjenama mobilnih operatora, ali i prvi puta za A2P (application-to-person) usluge slijedom novog istraživanja u “Enterprise” kategoriji, u kojoj su vodeće svjetske kompanije iz različitih industrijskih sektora ocjenjivali pružatelje tih usluga.

Dokaz kvalitete usluge

Kompanija ROCCO od 2012. provodi neovisna ispitivanja tržišta pružatelja usluga mobilnim operaterima, mrežne opreme, povezivosti, poslovnih modela i kvalitete usluge, te se njihovi, kako navode iz Infobipa, izvještaji smatraju jednim od najvažnijih pokazatelja top pružatelja usluga na globalnom telekomunikacijskom tržištu.

“Naši glavni konkurenti velike su kompanije sa sjedištem u Silicijskoj dolini, ali nas to ne obeshrabruje u namjeri da radimo velike stvari. Zato nam je iznimna čast što smo primili ovo priznanje temeljeno na ocjenama vodećih svjetskih kompanija i mobilnih operatora diljem svijeta”, poručio je predsjednik Uprave Infobipa Silvio Kutić.

Surađuju s više od 600 operatora diljem svijeta

Važnim ističe i što je Infobip povezan s više od 600 operatora diljem svijeta, kao i što nastavljaju s poslovanjem s fokusom na korisničko iskustvo i kreiranje novih tehnoloških rješenja koje mijenjaju svijet komunikacija, a koja uključuju najmoderniju tehnologiju poput AI-a, IoT-a, RCS-a i dr.

Iz te tvrtke napominju i da u istraživanju ROCCO-a sudjeluju vodeći svjetski operatori i kompanije koji ocjenjuju pružatelje usluga u više od 35 kategorija, uz ostale i izvrsnost proizvoda i usluga, kvalitetu, tehničku stručnost, vrijednost za novac, kvalitetu Službe za korisnike, pouzdanost i transparentnost kompanije. Na ocjenu utječu i drugi pokazatelji poput koliko je kompanija inovativna i orijentirana prema potrebama korisnika, koliki joj je globalni doseg i kvaliteta lokalnog znanja i stručnosti.

Imaju preko 300 tisuća klijenata

Infobip je počeo raditi kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri, a danas, nakon deset godina iskustva u industriji, globalno posluju i zapošljavaju više od 1600 ljudi kroz 62 ureda na šest kontinenata. Za takav uspjeh kažu da je zaslužna njihova komunikacijska platforma i usluge koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja, čime se omogućava mobilna komunikacija poslovnih subjekata sa svojim korisnicima na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bilo gdje u svijetu.

Samo u 2018. njihove usluge i servise je koristilo dvije trećine svjetske populacije ili oko 4,7 milijardi ljudi, a ukupno surađuju sa više od 300 tisuća klijenata u svijetu, od najvećih chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera i Telegrama do brendova poput Virgin Megastorea, Strave, Ubera, Zendeska, Taxifya i drugih.