Instagram objavio da razmišlja izvan (kvadratnog) okvira, aplikacija će po novom omogućavati razne formate fotografija

Novi formati fotografija na Instagramu zbog privlačenja novih korisnika

FOTO: Flickr

Filozofija Instagrama kao polaroid retro aplikacije dugo je inzistirala na zadanom kvadratnom formatu fotografija, koje izgledaju uredno i pregledno na feedu. No ovaj ograničeni format živcirao je mnoge korisnike jer u kvadrat nisu mogli ugurati sve što žele prikazati na fotografiji.

Sada je ovome došao kraj. Iz tvrtke su objavili da od danas, osim kvadratne, korisnici će moći objavljivati fotografije u vertikalno izduženom portret ili horizontalno izduženom landscape formatu. Korisnici koji objavljuju fotografiju ili video mogu izabrati i prilagoditi format, a nakon objave, sadržaj će se u željenoj formi pojaviti svima koji prate njihove objave.

Slučajno ili ne, promjena je došla sa sve većom komercijalizacijom aplikacije. Marketinški potencijali su ogromni jer je Instagram prerastao u jednu od vodećih društvenih mreža, a prema nekim podacima u SAD-u je odmah iza Facebooka. Iako se otvaranje marketinškoj industriji odvijalo prilično sporo i oprezno, s bazom od 300 tisuća mjesečnih korisnika i novim programerskim sučeljem, mnogi tumače ovaj korak kao način za približavanje većem broju korisnika i s tim u vezi, privlačenjem većeg broja potencijalnih oglašivača.