Instagram objavio da razmišlja izvan (kvadratnog) okvira, aplikacija će po novom omogućavati razne formate fotografija
Novi formati fotografija na Instagramu zbog privlačenja novih korisnika
Filozofija Instagrama kao polaroid retro aplikacije dugo je inzistirala na zadanom kvadratnom formatu fotografija, koje izgledaju uredno i pregledno na feedu. No ovaj ograničeni format živcirao je mnoge korisnike jer u kvadrat nisu mogli ugurati sve što žele prikazati na fotografiji.
Sada je ovome došao kraj. Iz tvrtke su objavili da od danas, osim kvadratne, korisnici će moći objavljivati fotografije u vertikalno izduženom portret ili horizontalno izduženom landscape formatu. Korisnici koji objavljuju fotografiju ili video mogu izabrati i prilagoditi format, a nakon objave, sadržaj će se u željenoj formi pojaviti svima koji prate njihove objave.
Slučajno ili ne, promjena je došla sa sve većom komercijalizacijom aplikacije. Marketinški potencijali su ogromni jer je Instagram prerastao u jednu od vodećih društvenih mreža, a prema nekim podacima u SAD-u je odmah iza Facebooka. Iako se otvaranje marketinškoj industriji odvijalo prilično sporo i oprezno, s bazom od 300 tisuća mjesečnih korisnika i novim programerskim sučeljem, mnogi tumače ovaj korak kao način za približavanje većem broju korisnika i s tim u vezi, privlačenjem većeg broja potencijalnih oglašivača.
Instagram says goodbye to square-only photos https://t.co/vjHNj77hlf pic.twitter.com/n4bVEGADRY
— WIRED (@WIRED) August 27, 2015