Izgleda da će Dani komunikacija biti super, dolaze kreativni direktor Twittera i važan član Trumpove kampanje

Ovogodišnji festival digitalnih medija održat će se između 12. i 15. travnja u Rovinju

FOTO: HURA

Danas su objavljena prva dva važna gosta ovogodišnjih Dana komunikacija koji će se održati u rovinjskom Loneu između 12. i 15. travnja. Na najveći domaći festival digitalnih medija dolaze globalni kreativni direktor Twittera Jayanta Jenkins te direktor digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda Trumpa, Brad Parscale. Direktorica programa Dana komunikacije, Dunja Ivana Ballon, danas je na presici kazala kako će nova imena predstavljati na tjednoj bazi, te da će ih do početka festivala najaviti još petnaest.

Dani komunikacija godinama okupljaju oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću i predstavnike medija. Osim po predavanjima, poznati su po nagradama Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia, u kojima predstavnici struke digitalnih medija nagrađuju najbolje iz industrije. Prošlogodišnji festival bio je dosad najposjećeniji, no ove godine očekuju postavljanje novog rekorda.

Brad Parscale Profimedia, TEMP Sipa Press

Kreativni direktor kampanje za Beats

O tome kako su tijekom Trumpove kampanje, uz pomoć real time date i social responsea, pridobili glasove neodlučnih ključnih za pobjedu, govorit će Brad Parscale. Uz gotovo dvadeset godina iskustva u industriji, on je također predsjednik tvrtke Parscale Strategy, koja se fokusira na politički consulting te digitalne medije.

Jayanta Jenkins obnaša najvišu kreativnu poziciju unutar Twittera. Redoviti je predavač na poznatim svjetskim festivalima poput Cannes Lionsa, gdje je, također redovno, osvajao najviše nagrade. Jenkins je, između ostalog, bio kreativni direktor globalne kampanje za Appleov Beats by Dre. Uz Beats, vodio je višestruko nagrađivane projekte za kompanije poput Nikea te surađivao sa sportskim zvijezdama poput Paytona Manninga.

Jayanta Jenkins AFP

Dobra komunikacija je ključ uspjeha

Davor Bruketa, predsjednik uprave Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) istaknuo je kako je komunikacijska industrija ključ uspjeha u bilo kojem poslu. Dani komunikacija zato bilježe silan rast posjetitelja s rukovodećih pozicija srednjih i većih poduzeća. Bruketa je dosta ponosno izjavio kako svake godine pozivaju najzanimljivije ljude komunikacijske industrije iz cijeloga svijeta.

Tijekom ovogodišnjih Dana komunikacija bit će dodijeljene i treće po redu Young Lions Croatia nagrade za mlade profesionalce do 30 godina. Young Lions Croatia pobjednicima daje šansu za sudjelovanje na međunarodnom natjecanju u sklopu marketinškog festivala Cannes Lions, za kojeg je HURA ekskluzivni predstavnik u Hrvatskoj. Rane prijave za kotizaciju i smještaj su otvorene do 13. veljače, a organizatori kažu kako je već sada, gotovo tri mjeseca od početka festivala, rezervirano preko 50 posto dostupnog smještaja.