Izgleda da je Overseas Express hrpi ljudi u Hrvatskoj ukrao Božić; dostava im se naprosto raspala
Društvene mreže zatrpane su bijesnim komentarima ljudi koji su ostali bez božićnih poklona
Overseas Express, jedna od najvećih domaćih službi za dostavu, naprosto se raspala za Božić. Facebook je prepun komentara stotina i stotina ljudi čija djeca neće dobiti svoje poklone radi katastrofalnih propusta i kašnjenja Overseasa, na telefon ih je nemoguće dobiti za komentar, korisnička služba ne odgovara na upite, a bijesni korisnici okupljaju se ispred skladišta Overseasa u Leskovcu kako bi pokušali dobiti svoje pakete.
Ovo su neki od komentara građana kojima je Overseas upropastio Božić:
Korisnici pišu kako je u skladištu Overseasa u Leskovcu apsolutni kaos. Iako Overseas ne dopušta preuzimanje paketa direktno u skladištu, građani su ipak otišli tamo u pokušaju da pronađu svoje božićne poklone. Jedna korisnica javlja da je jučer morala intervenirati i policija. “Ljudi se potukli tamo. Neki od 11 jutros čekaju. I policija došla”:
Inače, još uoči božićnih praznika, najveći međunarodni partner Overseas Expressa još od 2009., američki UPS, objavio je da raskida ugovor s hrvatskom kompanijom. Do raskida je došlo, piše Poslovni dnevnik, zbog velikog broja negativnog komentara i nezadovoljnih korisnika kojima Overseas nije uspio isporučiti svoje pakete. Umjesto Overseasa, UPS je objavio kako će raditi zagrebačka tvrtka Rhea, u čijem vlasništvu je i A2B Express Logistics.
Jedan tweet od prije desetak dana dao je naslutiti kako će božićni šoping izgledati za Overseas. Ovo je, navodno, fotografija iz Overseasa:
Ne mozemo utjecat na lošu politiku @OverseasExpress prema ljudima kojima dostavljaju pakete no mozemo utjecati na tvrtke koje ih koriste. Stoga molim @eKupi @Mango i druge koji suradjuju s njima da pogledaju kako se odnose prema paketima tako odnose i prema Vasim klijentima. pic.twitter.com/xiN6zTAk8b
— Ilija Vidovic (@Ilija_Vidovic) December 9, 2017
Neugodna iskustva članova Telegramove redakcije
Dva člana Telegramove redakcije također su imali krajnje neugodna iskustva. Jednom od njih Overseas od 18.12. drži paket u skladištu i tvrde kako još nije bilo isporuke jer je “primatelj zatražio promjenu termina isporuke” – iako primatelj nije zatražio nikakvu promjenu i samo pokušava saznati kako do paketa. Komentari bijesnih korisnika ukazuju na to da se Overseas obilato koristi neistinom o primateljima koji su zatražili promjenu termina:
Drugi član Telegramove redakcije imao je slično iskustvo – paket je trebao biti isporučen jučer, što mu je britanski Amazon garantirao. Na međunarodnom sajtu UPS-a cijeli je dan pisalo da će sigurno biti isporučen do 8 navečer, a na stranici Overseasa pisalo je kako je isporuka u tijeku. Iako je naš novinar neprekidno osvježavao stranicu, Overseas nije davao konkretnije informacije o terminu isporuke, a do službe korisnika bilo je apsolutno nemoguće doći (odustao je nakon nekoliko poziva i više od sat i pol čekanja na telefonu).
Konačno, oko 8 navečer, stranica UPS-a javlja da je došlo do problema, a Overseas odjednom tvrdi kako su paket pokušali isporučiti u 11 sati ujutro, ali nikog nije bilo kod kuće. Što je lako dokaziva laž, jer je u tom trenutku najmanje troje ljudi bilo doma, a u ulici postoje i nadzorne kamere. Sudeći po javnim komentarima na FB stranici, Overseas je brojnim korisnicima izmislio kako su pokušali dostaviti, iako su ih ljudi čekali doma:
Osim što ljude uvjeravaju da su tražili promjenu termina, ili da isporuka nije uspjela, korisnici ih po društvenim mrežama također vrijeđaju za šlampavost, kašnjenje i abnormalne rokove dostave: