Izgleda da se Netflixu isplatila ogromna proizvodnja originalnog sadržaja, njihove serije su doslovno pomele konkurenciju

Na vrhu ljestvice se nalazi serija "Stranger things"

20140919 - BRUSSELS, BELGIUM: Netflix CEO Reed Hastings poses for the photographer during a press conference for the launch of Netflix application in Belgium, at Amigo hotel in Brussels, Friday 19 September 2014. BELGA PHOTO JASPER JACOBS
FOTO: BELGA/AFP/AFP

Netflix ima desetak originalnih serija koje imaju veću potražnju nego bilo koje druge na Amazonu, Huluu i ostalim digitalnim konkurentima, stoji u najnovijem izvješću koje je objavila firma Parrot Analytics, prenosi Business Insider.

Prema izvješću koje se bavi procjenom digitalne gledanosti, Netflixova serija “Stranger things” bila je uvjerljivo najpopularnija u Sjedinjenim Državama u trećem kvartalu. Sljedećih deset pozicija također pripada Netflixu. Na drugoj poziciji je serija “Orange is the new black”, slijedi “The Get Down”, “Narcos”, “Marco Polo”, “House of Cards”, “Fuller House”, “BoJack Horseman,” “Marvel’s Jessica Jones,” “Bloodline,” and “Marvel’s Daredevil.

Velika ulaganja u originalni sadržaj

Netflixov niz prekinula je Amazonova serija “The Man In The High Castle”, a iza njega, na trinaestoj poziciji je Huluova 11.22.63.

Netflix je dominantan i na ostalim tržištima, prema istraživanju Parrota. “Stranger Things” su na vodećoj poziciji na svim tržištima, osim u Rusiji gdje je “BoJack” postigao ekstremnu popularnost.

Razlozi Netflixove dominacije zasigurno su u velikim ulaganjima u izvorni sadržaj. Parrot je jedna od rijetkih firmi koje se bave procjenom digitalne gledanost, koje firme nemaju tendenciju dijeliti.