Nekad je nužno odabrati stranu

Izgleda da Snapchat priprema nešto prilično revolucionarno u oglašavačkoj industriji

Patentirali su softver za serviranje ciljanih filtera i oglasa na temelju snimaka

BOSTON, MA - JULY 09: Alex Colome #37 of the Tampa Bay Rays signs a snapchat selfie on a fan's phone prior to the game against the Boston Red Sox at Fenway Park on July 9, 2016 in Boston, Massachusetts.   Adam Glanzman/Getty Images/AFP
FOTO: AFP

Čini se da Snapchat radi na razvoju novog proizvoda koji će potencijalno donijeti revoluciju u biznis s oglašavanjem na njihovoj platformi.

U prijavi patenta, kojeg je prenio Business Insider, objašnjeno je kako će softver korištenjem tehnologije prepoznavanja slika elemente koje se pojavljuju na snimkama povezivati s odgovarajućim filterima, oglasima i kuponima.

Ogroman potencijal za oglašivače

Objašnjeno na najjednostavnijem mogućem primjeru, ako korisnik snimi fotografiju Empire State Buildinga, Snapchat će korištenjem tehnologije prepoznavanja ponuditi prikladni filter – recimo, filter s King Kongom, kojeg korisnik može dodati na snimku. U patentu piše da bi filteri mogli uključivati audio i vizualne efekte, drugim riječima neki filteri će biti animirani ili imati vlastitu melodiju.

Razrađeni su i neki modeli monetizacije nove tehnologije, a njihov oglašivački potencijal je ogroman. Primjerice, ako korisnik u kafiću snimi šalicu kave i objavi je na platofrmi, dobiva kupon koji može iskoristiti kada ponovno dođe na kavu. Slično vrijedi i za restorane, a snimke mogu aktivirati filtere s jelovnikom, a fotografije određenih vrsta hrane povlačit će filtere s infomacijama o kalorijama i slično.

https://twitter.com/PatentLawRR/status/753962839207915520

Neusporedivno s bilo čim drugim

Snapchat već nudi korisnicima geofiltere, koje korisnici mogu sami uploadati na platformu, a kompanije mogu plaćati za geofiltere s oznakama njihovih brendova ili logotipova. No tehnologija prepoznavanja slika otvara potpuno novu razinu mogućnosti za cijeli Snapchatov koncept s geofilterima i ako zaživi, Snapchat će imati jedinstveni proizvod kojeg se ne može usporediti s ničim na tržištu.

Između ostalog, i zato što geofilteri rade na temelju podataka o lokaciji pametnog telefona. U budućnosti, s tehnologijom prepoznavanja sadržaja na fotografiji, geofilterima više neće trebati informacija o lokaciji.

Oglašivači će se natjecati za različite vrste objekata čije prepoznavanje aktivira prikladne filtere, otprilike na isti način na koji se sada natječu za ključne riječi u oglašavanju na tražilicama.