Jedan se vlasnik Teslinog automobila požalio Musku na Twitteru. Ovaj mu je odgovorio da kreće u akciju i riješio problem u 6 dana

Vlasnik automobila kazao je kako se superchargeri koriste kao parking mjesta

Elon Musk (C), the co-founder of luxury all-electric US car maker Tesla, speaks at the StartmeupHK Venture Forum in Hong Kong on January 26, 2016. Plunging oil prices will force electric car makers to design futuristic vehicles to entice buyers if the industry is to ride out current challenges, Musk said on January 26.    AFP PHOTO / Philippe Lopez / AFP PHOTO / PHILIPPE LOPEZ
FOTO: AFP/AFP

Poduzetnik i vlasnik automobila Tesle Loic Le Meur požalio se na nedostatak slotova na Teslinim supercharger postajama. Istaknuo je da ljudi koriste Tesline superchargere kao besplatna mjesta za parkiranje i ostavljaju automobile čak i nakon što su napunjeni do kraja. Pritužbu je, vjerojatno ne očekujući previše, putem Twittera uputio osnivaču i izvršnom direktoru Tesla Motorsa Elonu Musku.

Elon Musk na Twitteru ima negdje oko 6,42 milijuna pratitelja, i dnevno vjerojatno dobiva na tisuće tvitova. No na ovaj tvit odmah je odgovorio. “Imaš pravo, to doista postaje ozbiljan problem. Mjesta na Superchargeru namijenjena su za punjenje, a ne parkiranje. Krećem u akciju.”

0,40 dolara za svaku minutu

Šest dana kasnije, Tesla Motors je objavila priopćenje u kojem kažu da će kazniti sve vlasnike Tesle koji ne uklone svoja vozila nakon punjenja. Osim toga, cijela flota je putem softvera dobila isto upozorenje. Tesla je najavila da će, nakon pet minuta počeka, naplaćivati 0,40 dolara za svaku minutu koju napunjena Tesla zauzima mjesto.

Oduševljen brzom reakcijom, Loic Le Meur svoje je iskustvo opisao na Mediumu. Brzina implementacije novog režima rada Superchargera Još je fascinantnije ako znamo da je Tesla Motors kompanija u kojoj radi oko 30 tisuća zaposlenika. Iako tek treba vidjeti hoće li ovo rješenje s kaznama upaliti, ovakva Muskova munjevita reakcija, koji osim Teslom upravlja s još dvije kompanije, SpaceX-om i SolarCityjem, predstavlja ne samo genijalni PR potez nego i ilustracija zašto je u ispitivanjima zadovoljstva kupaca Tesla na prvom mjestu.