Kritičari Twitteru ne predviđaju blistavu budućnost, žele da se povuče s tržišta dionica

Zbog objave o lošijim rezultatima, na Twitter su se okomili brojni kritičari

Kritičari su se okomili na Twitter, nakon što su u javnost procurile informacije o neuspjehu u ostvarenju planiranih prihoda, kao i padu cijena dionica. “Twitterov pad u prvom kvartalu i slabo vodstvo očigledno će uzdrmati povjerenje ulagača u sposobnost uprave da vodi tvrtku”, kazao je Macquariev analitičar za Mashable.

“S operativnih izazovima, prijetnjom konkurenata i ograničenom vidljivošću Twitter će, smatramo, morati dokazadi svoju sposobnost da izvrši ono što investitori od njega očekuju, prije nego mu ponovno vrate povjerenje”, dodao je. Još je jedan pridjev upotrijebio navedeni analitičar. Politiku Twittera okarakterizirao je kao “nedobru”.

Kritičari smatraju da se Twitter treba povući iz tržišta dionica

Nisu ni drugi bili drugačijega mišljenja, iako nisu smišljali nove riječi da opišu katastrofu koja se trenutačno događa poznatoj društvenoj mreži. “Twitterovi su rezultati ponovno razočarali”, kazao je Rob Sanderson, analitičar u MKM Partnersu. “Twitter nekoliko godina kasni za Facebookom u unovčavanju svoga sadržaja, pa iako ubrzano unapređuje tehnologiju reklamiranja, još je uvijek iza vodećega na tržištu”, dodao je Sanderson.

“Pokušavamo naći nešto pozitivno u ovakvim rezultatima”, kazao je Paul Vogel iz Barclaysa. Dodao je kako je teško razumjeti kakva će strategija biti nakon ovoga.

U CNBC-u smatraju kako bi se Twitter trebao vratiti u privatne ruke i prestati biti javna kompanija. “Usluga Twittera neće nestati, ali možemo se samo nadati da njegove dionice hoće”, kazali su.

Twitter sam svoj najveći neprijatelj?

I doista, otkako je u studenom 2013. godine postao javna tvrtka i počeo trgovati dionicama. Uglavnom je nizao neuspjehe. Iako su brojke iz prodaje bile impresivne i iz godine u godinu bile gotovo udvostručavane, u utorak je Twitter imao potpuno suprotan problem.

Najavili su da su premašili brojku od 300 milijuna korisnika, a rast je bio očekivan i od strane analitičara. Međutim, na Wall Streetu su bili opterećeni prodajom, kako bi primijetili ovakav uspjeh. Potom su iz Twittera objavili kako nisu ostvarili očekivanu zaradu u prvom kvartalu 2015. godine.

U cijeloj se priči čini kako je upravo Twitter svoj najveći neprijatelj. I kako se upravo putem njega objavljuju stvari koje mu nimalo ne idu u korist. Dodatni je problem što to sad vidi još i više ljudi. Više od njih (ili nas?)300 milijuna.