Ljudi, čini se, nisu pretjerano impresionirani reklamama na Super Bowlu; izdvojili smo neke koje su OK

Ova godina je, što se tiče inspiracije oglašivača, bila prilično mlaka

Osim zbog vrhunskog američkog nogometa, mnogi Super Bowl gledaju i zbog reklama na koje tvrtke troše milijune kako bi dobile 30 sekundi za predstavljanje svog proizvoda milijunima Amerikanaca. Tako je bilo i ove godine, s tim da su neke reklame ove godine imale i politički kontekst.

Tako je npr. Budweiser u svojoj reklami slavio doprinos stranih državljana. To je svakako povezano s uredbom koju je prije tjedan dana potpisao američki predsjednik Donald Trump, a kojom zabranjuje ulazak u SAD državljanima 7 zemalja s većinskim muslimanskim stanovništvom. Audi u svojoj reklami poziva na jednakost u plaćanju muškaraca i žena. Kia je pretvorila Melissu McCarthy u eko-ratnicu. A 84 Lumber su u fokus stavili granični zid, i to je jedna od nakontroverznijih ovogodišnjih reklama.

Washington Post pak piše da je ova godina, što se tiče inspiracije oglašivača, bila mlaka. A čini se da ni publika nije pretjerano impresionirana, barem ako je suditi po reakcijama na društvenim mrežama. Super Bowl se uvijek ističe smiješnim i originalnim reklamama, no ovaj put neki kao da nisu htjeli riskirati. Nije bilo ni slatkih životinja, bez kojih nije prošao gotovo niti jedan dosadašnji Super Bowl. No, ipak je bilo nekoliko dirljivih i zabavnih reklama, koje su, u svakom slučaju, vrijedne spomena.

1. Bai

https://www.youtube.com/watch?v=2Di1kqa6fiE

Christopher Walken u reklami je gotovo uvijek dobra ideja. A u ovoj, legendarni glumac recitira stihove ‘N Syncova hita iz 2000. “Bye Bye Bye”. U reklami se, naravno, pojavljuje i Justin Timberlake, a ovih 30 sekundi će vas dosta uspješno vratiti 17 godina u prošlost.

2. Honda

Honda je u svojoj reklami stare fotografije nekih svjetskih zvijezda pretvorila u godišnjak. Tako vam, među ostalima, Tina Fey, Robert Redford, Amy Adams, Earvin “Magic” Johnson, Steve Carell, Missy Elliott, Stan Lee, Jimmy Kimmel i Viola Davis daju vam pokoji životni savjet.

3. T Mobile

T-Mobile je u svojoj reklami malo izrugao ’50 nijansi sive’. Komičarka Kristen Schaal zvijezda je ove reklame. Nakon što ju muškarac odvede u mračnu prostoriju i najavi joj da “ima nešto posebno za nju”, ispostavi se kako je iznenađenje zapravo Verizon telefon. Ostatak reklame, naravno, uključuje ‘sad-mazo’ igrice i dosta očito ruganje s ’50 nijansi sive’.

4. Budweiser

Budwiserova reklama bazira se na ulozi imigranata u američkom životu. Eberhard Anheusert upoznaje njemačkog migranta Adolphusa Buscha u ovoj priči o osnivanju jedne od američkih najpoznatijih pivovara. Je li ovo zapravo nesuptilna poruka Trumpovoj migracijskoj politici? Da. I nedvojbeno je postigla željenu poruku.

5. Avocados from Mexico


U jednoj od zabavnijih reklama u središtu su tajna društva koja su, dok god su to mogla, od ljudi zadržala tajne dobrobiti avokada. No, onda je najveća istina u svemiru ipak izašla na vidjelo; avokado ima dobre masti. Pa nas Jon Lowitz u ovoj reklami uvjerava da ga jedemo što više.

7. Audi

Audi je ovaj put reklamom naziva “Kći” kroz priču o ocu i kćeri ukazao na nejednakost u plaćanju žena i muškaraca. U Americi su prošle godine žene, za isti posao, bile 21 posto manje plaćene od muškaraca. Djevojčica u reklami natječe se i pobjeđuje u utrci bolidima u svom rodnom gradu.

8. 84 Lumber

Ova građevinska firma napravila je reklamu u kojoj prikazuje dugotrajno putovanje majke i kćeri migrantica. U originalnoj verziji reklame je slika graničnog zida, no u ovih 30 sekundi prikazanih na Super Bowlu taj dio nije prikazan. Cijela se reklama može vidjeti na stranicama firme.