Mark Zuckerberg prilikom objave kvartalnih financijskih rezultata najavio novi projekt - virtualnu stvarnost

Unatoč dobrim financijama i stalnom rastu broja korisnika, Facebooku pada cijena dionica

FOTO: Brian Solis/Flickr

Kvartalni financijski rezultati Facebooka premašili su očekivanja analitičara. U protekla tri mjeseca, prihodi su iznosili 4,04 milijarde dolara, što predstavlja rast od 39 posto nego u istom razdoblju iste godine i stiže kao posljedica konstantnog povećanja broja korisnika.

Mark Zuckerberg je povodom objave financijskog izvješća stavio status slljedećeg sadržaja: “Našu zajednicu danas čini 1,49 milijardi ljudi. U 1876. godini, kada je izumljen telefon, na cijelom svijetu je ukupno postojalo 1,49 milijardi ljudi.”

Raste broj korisnika svih aplikacija

Broj korisnika Facebooka doista je impresivna i u stalnom je porastu. Pored 1,49 milijardi povremenih korisnika Facebooka, 800 milijuna ljudi koristi Whatsapp, Messenger koji je odnedavno razdvojen od korisničkog računa na Facebooku ima 700 milijuna korisnika, a Instagram 300 milijuna.

Facebook je u drugom tromjesečju ostvario čistu dobit od 719 milijuna dolara, što je 9 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, ali i u skladu s najavljenim kretanjem u žestoki investicijski ciklus koji je najavljen još krajem prvog tromjesečja.

Cijena dionica je u padu

Šef financija David Wehner komentirao je za CNBC da su “financijski rezultati kompanije izvrsni s kojeg god strane pogledate” te da smatra da cijena dionica ne bi smjela padati. Naime, cijene dionica je jučerašnji dan, unatoč objavljenim dobrim statistikama, pala za 3,4 posto.

Nakon videa, Facebook kreće u virtualnu stvarnost

Nakon kupnje Oculus Rifta za 2 milijarde dolara, iz kompanije je najavljeno da će headset za simulaciju virtualne stvarnosti biti dostupan početkom 2016. godine. Zuckerberg smatra da su u proteklim godinama ljudska komunikacija i izražavanje ideja snažno evoluirale. U ovom trenutku, komuniciramo putem videa, ali Zuckerberg tvrdi da ovo nije kraj.

Šef Facebook tvrdi da je virtualna stvarnost od velike važnosti i za video komuniciranje i za online igre, oba područja na kojima je Facebook vrlo aktivan. Uostalom, gledano dugoročno, koncept virtualne stvarnosti mogao bi postati važan dio i ostalih društvenih aplikacija.