McDonald's predstavio BagTray, vrećicu za hranu čiji bi dizajn mogao promijeniti sve

Praktičan i inventivan dizajn ono je što smo, zapravo, dugo čekali

FOTO: Twitter

Čini se da je nesretnim vrećicama za hranu iz dostave konačno došao kraj. Barem što se McDonald’sa tiče. Mađarski je McDonald’s u suradnji s reklamnom agencijom DDB Budapest razvio novi koncept vrećice za hranu za van.

Želeći omogućiti nesmetanu konzumaciju svojih krumpirića i, primjerice, BigMaca u svim uvjetima, i udruživši su se s reklamnom agencijom, zauvijek su, moguće, promijenili korisničke kriterije za hranu za van.

Napravili su papirnatu vrećicu, čije je dno napravljeno od pojačanog kartona i u službi je tacne. Gornji dio vrećice vrlo je jednostavno može odstraniti, tako da u donjem ostane sva hrana lijepo posložena i na jednom mjestu.

BagTray će vjerojatno utjecati i na konkurenciju

BagTray naziv je ovoga interesantnoga i nadasve korisnog izuma. Na prvi se pogled i koncept i dizajn BagTrayja čini vrlo jednostavan i tako savršeno logičan. Jedino je pitanje koje se u tom slučaju nameće, ono vječno – a zašto se toga ranije nitko nije sjetio?

Nije poznato hoće li dizajn biti globalno dostupan ili će se zadržati samo u granicama Mađarske, ali za očekivati je da će BagTray biti dobro prihvaćen od strane svih ljubitelja brze hrane. Također, možda pomogne pa se ideja proširi i izvan okvira samoga McDonald’sa.