Nakon Europe, Lidl će sada probati uspjeti i u Americi; kreću za 20-ak dana
Krajnji im je plan u SAD-u otvoriti ukupno 600 trgovina
Obećanjem da će biti dvostruko povoljniji od konkurencije, Lidl se sprema 15. lipnja izaći i na američko tržište. Prvo planiraju otvoriti dvadeset trgovina u Sjevernoj i Južnoj Karolini i Virginiji, čemu će sredinom sljedeće godina dodati i osamdesetak trgovina duž istočne obale. Prema Lidlovim prezentacijama dostupnima Business Insideru, krajnji im je plan otvoriti ukupno 600 trgovina. Lidl trenutno u 27 europskih država ima otvorenih 10.000 dućana.
Pokušat će se riješiti sintagme diskontnog dućana
Lidl se Amerikancima pokušava nametnuti kao jednostavnije šoping iskustvo, s nižim cijenama, boljim izborom i većim povjerenjem. Trgovine bi trebale biti jednostavne, površine od oko 2.000 kvadratnih metara, sa samo šest odjeljenja. Usporedbe radi, drugi trgovački lanci u Americi prosječno zauzimaju površinu od preko 7.000 kvadratnih metara, poput npr. Krogera. Lidl također obećava da će u trgovinama imati uglavnom vlastite brandove, bez sintetskih boja, trans-masti i MSG-a. Dakle, kao i u Hrvatskoj.
Trgovine će također kao i kod nas imati pekare, no i organske i bez-glutenske proizvode, koji uključuju povrće, voće, meso i mliječne proizvode. Lidl se kod nas smatra diskontnim dućanom, s iznimno niskim cijenama u usporedbi s konkurencijom, a upravo te stigme pokušavaju se riješiti u Americi, gdje se žele pozicionirati u srednji segment tržišta. Obvezuju se na prodaju kvalitetnijih proizvoda, bez naglaska na kvantitetu, što je česta pojava u Americi.
Aldi bi im mogao biti konkurencija
Lidl je s razvojem na hrvatskom tržištu krenuo 2002. godine, kad su počeli kupovati zemljišta i graditi trgovine. Prve trgovine otvorene su tek 2006., nijh 13, a broj je do danas narastao na 90 trgovina. Obzirom na veličinu hrvatskog tržišta, prodor u Ameriku sa samo 20 trgovina čini se pomalo konzervativnim i ziheraškim, no ako pokušaj uspije, očekuje se nagli rast i razvoj.
Drugačijim pristupom, prilagođenim američkom tržištu, Lidl se sigurno može riješiti diskontne stigme koju nosi u Europi, i gdje ga se često uspoređuje s Aldijem. Aldi na američkom tržištu već ima 1.600 trgovina, s planom otvaranja njih još 600. Stoga Lidl očekuje ozbiljna konkurencija u Americi, koja će im sigurno otežati rast koji su doživjeli od 1989. godine, padom Berlinskog zida.