Nakon gradnje tvornice, rata u Ukrajini i kupnje srpskih hit-marmelada, Atlantic je spreman za dosta veliku ekspanziju

Čista dobit veća je 39,3 posto, kava je i dalje zakon za profit Atlantica

29.09.2013., Zagreb - Emil Tedeschi, poduzetnik, predsjednik uprave i vecinski vlasnik Atlantic grupe. 
Photo: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
FOTO: PIXSELL/PIXSELL

Atlantic Grupa objavila je poslovne rezultate za prvi kvartal i s obzirom na to kakva je za biznis bila prošla godina, zapravo stoje odlično. Čista dobit rasla je 39,3 posto na 44,6 milijuna kuna, a promet je bio 1,15 milijardi kuna, što je 3 posto više nego u istom razdoblju lani.

Sredinom ožuka otvorili su novu tvornicu za proizvodnju energetskih pločica u Novoj Gradiški, ta je greenfield investicjia od 100 milijuna kuna bila najveća njihova investicija u proizvodnju i strateški potez jer Atlantic želi okrupnjavati svoju proizvodnju i što veći njezin dio prebacivati s vanjskih partnera pod svoju upravu.

Tek će se vidjeti korist od kupnje Foodlanda

Pogodila ih je kriza na tržištima Rusije i Ukrajine ali su s druge strane nakon kupnje popularnog srpskog brenda marmelada Bakina tajna i odobrenja srpske agencije za zaštitu tržišnog natjecanja nastavili integriratii tvrtku Foodland u svoj sustav, Bakina tajna ušla je u regionalnu distribuciju Atlantica, tako da će se efekt te akvizicije vidjeti u idućim poslovnim izvještajima za 2015.

Bit će još stezanja, ali samo zbog širenja

“U nastavku godine fokus će biti na daljnem rastu i internacionalizaciji poslovanja, upravljanju operativnim i financijskim rizicima, optimizaciji poslovanja, održavanju likvidnosti i upravljanju financijskim obvezama“, poručio je ulagačima povodom objave izvještaja Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

Kava i dalje kraljuje, najbrže rastu paštete i pekmez

Najviše su rastu prometa doprinijele marmelade i paštete čija je prodaja rasla 9,8 posto, zatim čipsevi i naplitanke čija je prodaja rasla 5,9 posto te kava koja je donijela 3,1 posto više prihoda. Atlantic najviše prodaje svojih robnih marki, one nose 63,1 posto ukupnih prihoda.

Hrvatska je i dalje najživlje tržište, prodaja ovdje raste 11,7 posto i nosi im više od četvrtine prihoda, slijedi Srbija sa 6,3 posto rasta i više od petine udjela u prihodima. Kava je i dalje najprofitabilniji Atlanticov proizvod, donijela im je 220,4 milijuna kuna što je 18,8 posto prihoda od prodaje. Ljekarne Farmacia sudjelovale su u prihodima sa 7,2 posto.