Nakon podužeg lošijeg razdoblja, Samsung je s Galaxy S7 situaciju na tržištu preokrenuo u svoju korist
Dvoznamenkasti rast operativnog profita u drugom kvartalu
Samsung je ostvario najveći operativni profit u posljednje dvije godine, odnosno 17 posto više nego što su imali u istom razdoblju lani. Prema objavljenim preliminarnom financijskom izvješću, u drugom kvartalu imali su 8,1 trilijun wona, odnosno oko sedam milijardi dolara. U proteklom je kvartalu zabilježen prihod od 49,8 trilijuna wona, odnosno oko 43 milijarde dolara.
I dok im je prošle godine prodaja znatno pala, što zbog pritiska Appleovog iPhone 6 modela, što zbog poplave jeftine konkurencije, u posljednjem kvartalu zaslužan je tržišni uspjeh modela Galaxy S7 i osobito Galaxy S7 Edge, glavnih galvanizatora rasta u navedenom razdoblju.
Zadržavanje tržišnog udjela
Samsung je prema podacima IDC-a, zadržao poziciju najprodavanijeg proizvođača pametnih telefona s gotovo 25-postotnim tržišnim udjelom, a prodali su podjednaki broj uređaja kao i godinu ranije. Za usporedbu, Apple je prodao 10 milijuna uređaja manje, a njihov udio na tržištu iznosi 15 posto.
Prema zasad još uvijek neslužbenim podacima, u posljednjem kvartalu prodali su oko 16 milijuna uređaja Galaxy S7 telefona. Doduše, koreanski tehnološki div i dalje teško izlazi na kraj s jeftinijom konkurencijom, a to se prvenstveno odnosi na tržišta u razvoju, poput Kine. Međutim, Samsung tim proizvođačima zbog proizvodnje zaslona i čipova, pa i dalje dobro zarađuje od prodaje komponenti.
Novi igrači na tržištu izgurali Lenovo i LG
Prema podacima IDC-a, situacija na kineskom tržištu znatno se promijenila pojavom Zapadu relativno nepoznatih brendova poput OPPO i vivo, proizvođači jeftinih uređaja u cjenovnom rangu do 250 dolara, koji su u proteklih godinu dana izgurali s LG i Lenovo te bilježe nevjerojatan rast od 153,2 posto, odnosno 123,8 posto.
#Apple suffers a waterloo in China as Huawei, Vivo, Oppo and Xiaomi secure lion's share https://t.co/rp2bC0ftUv pic.twitter.com/mCugKesHR8
— China Xinhua News (@XHNews) July 7, 2016
“Izvan Kine mnogi od ovih brendova su potpuno nepoznati, pa će sposobnost brzorastućih kineskih proizvođača za ulazak na zrela tržišta poput Sjedinjenih Država i i zapadne Europe biti ključna ako se žele natjecati s Appleom i Samsungom”, stoji u izvješću IDC-a.
Iako još nisu poznate točne prodajne brojke, analitičari kažu da je Samsung isporučio oko 16 milijuna Galaxy S7 uređaja, a verzija sa zakrivljenim ekranom se fantastično prodavala, a slabija prodaja iPhonea i LG-jevih telefona Samsungu je navodno ostavila prostora da malo smanje troškove marketinga.