NBC obara rekorde, od prodaje oglasa za vrijeme prijenosa Olimpijskih igara već su stigli do milijarde dolara

Cijene za oglašivače u SAD su skočile zbog male vremenske razlike

88994772...Jamaica's Usain Bolt (C) competes in the men's 100m round 1 heat 9 race of the 2009 IAAF Athletics World Championships on August 15, 2009 in Berlin.   AFP PHOTO / FABRICE COFFRINI (Photo credit should read FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images)
FOTO: AFP

Američka radijska i TV mreža NBC je za vrijeme prijenosa Olimpijskih igara koje se ove godine održavaju u Rio de Janeiru već sada zaradila milijardu dolara od prodaje oglasnog prostora.

Kako prenosi Insidegames, iz NBC-a su javili kako očekuju da će prihod od prodaje prime time slotova za emitiranje marketinških kampanji tijekom praćenja Olimpijskih igara potući rekord u povijesti održavanja ovog sportskog događaja.

Monetizacija vremenske razlike

Kako vremenska razlika između Rio de Janeira i američke Istočne obale, uključujući i New York iznosi svega sat vremena, to znači da će se mnogo više događaja prenositi uživo u prime time terminima što je rezultiralo znatnim rastom cijena za oglašivače.

NBC kažu da su je za ovogodišnje izadnje Olimpijskih igara iznos od milijarde dolara oglasa prodan četiri mjeseca prije nego što je to bio slučaj za Olimpijske igre u Londonu 2012. godine.

Kako piše AP, do oglašivačke milijarde dolara dosegnuli su tek dva dana prije početka održavanja Igara. Prava prenošenja šest Olimpijskih Igara NBC je platio oko 7,65 milijardi dolara, a nakon Londona i Rio de Janeira, ostaje im još četiri održavanja Igara.

Prema podacima gledanosti u Sjedinjenim Američkim Državama, Olimpijske igre u Londonu pratilo je 217 milijuna gledatelja koje su tako postale najgledaniji televizijski event u američkoj povijesti.