Nekad je nužno odabrati stranu

Nintendova mobilna verzija Pokemona postala je masivan hit, fanovi i investitori su euforični

Igra je po prihodima i broju downloada postala broj jedan na iOS-u

U par dana nakon lansiranja igre za mobilne telefone Pokemon GO, među fanovima je zavladala masovna histerija, a cijela Nintendove dionice ozbiljno je narasla. Nakon uspjeha Pokemona GO, investitori se nadaju da bi Nintendo konačno mogao osvojiti mobilne platforme, s čime uvjerljivo kasni.

Pokemoni Go su u svojoj novoj verziji za pametne telefone poboljšani s tehnologijom proširene stvarnosti, (tzv. augmented reality), pa igračima omogućavaju igračima da tijekom šetnje ili vožnje javnim prijevozom istovremeno skupljaju, treniraju i bore se s Pokemonima drugih igrača u stvarnom svijetu. Otprilike.

Jedna od najpopularnijih franšiza ikad

Razlika je što novorazvijena verzija igre, koju su razvili Nintendo, Pokemon u suradnji s Ingress studio Niantic koristi lokaciju na kojoj se igrač nalazi.

Ideja je jednostavna – što se igrač više kreće u otvorenom prostoru, bilo da je riječ o gradskim ulicama i parkovima, veće su šanse da će naići na divljeg Pokemona. Igrač je Pokemon trener čiji je cilj prikupiti sva Pokemon čudovišta i trenirati ih za borbu s Pokemonima drugih igrača.

Pokemon, videoigra gaming developera Satoshija Tajire spada u sam vrh najpopularnih i najbogatijih franšiza u povijesti. Osim videoigara za Nintendo, snimljeno je 19 anime animiranih filmova, a na prodaji igračaka, i tome slično slatkiša zarađeni su milijarde dolara.

Prema podacima SensorTowera, Pokemon Go je ubrzo nakon lansiranja aplikacije u SAD po prihodima i broju skinutih aplikacija postao broj jedan u AppStoreu.

Cijene dionica Nintenda skočile su za 10 posto, jer se investitori nadaju da je ovo samo početak, te da će Nintendo ubrzo pripremiti i svoje druge hitove, poput primjerice Super Mario Brosa za mobilne platforme.