Orbico Branka Roglića i talijanska Lavazza potpisali ugovor o distribuciji za hrvatsko tržište

Preuzima distribuciju Lavazze u segmentu maloprodaje i HoReCa kanala

FOTO: Fabrizio Esposito 2008

Talijanska Lavazza i Orbico Branka Roglića potpisali su ugovor kojim Orbico postaje novi distributer Lavazze za područje Republike Hrvatske, izvijestili su danas iz talijanske kompanije.

Prema ugovoru, Orbico preuzima distribuciju za segment maloprodaje i HoReCa kanale, a distributeri kapsula za uredsku upotrebu ostaju firme Drinkomatic i Trivending.

Počinje nova era, poručuju iz Lavazze

Lavazzi ističu kako sporazumom s novim distributerom počinje nova era njihove prisutnosti na hrvatskom tržištu, na kojem rade već 20 godina, a “kreću s investicijskom fazom s ciljem povećanja broja korisnika Lavazze u svim segmentima, dodatnog približavanja tržištu te uvođenja inovacija i novih proizvoda.

Iz Lavazze su poručili da potpisivanjem ugovora s Orbicom započinje nova era tržišnog nastupa njihova brenda u Hrvatskoj, koju će obilježiti investicijska faza, s ciljem povećanja broja korisnika Lavazze u svim segmentima, dodatnog približavanja tržištu te uvođenja inovacija i novih proizvoda.”

Vlasnik Orbica Branko Roglić je kazao da je “u potpunosti uvjeren da će ovo partnerstvo značiti novu razvojnu stepenicu za obje tvrtke – Orbico dobiva još jedan svjetski brend u svoj distributivni portfelj, a Lavazza dobiva punu posvećenost njihovim ambicioznim planovima u Hrvatskoj“.

Raskid ugovora s Gala Plus

Podsjetimo, do siječnja ove godine distributer kave Lavazza za Hrvatsku bila je tvrtka Gala Plus koja posluje u okviru Franck Grupe. Gala Plus je otkazala ugovor o suradnji s Lavazzom, a odluku su obrazložili “izmijenjenom strategijom ulaganja principala u razvoj tržišta kave pa takva poslovna politika Lavazze Italia onemogućuje daljnje ostvarivanje punog potencijala brenda Lavazza na hrvatskome tržištu što je ujedno ograničilo prostor djelovanja Gale Plus u učinkovitom odgovaranju na svakodnevne potrebe tržišta”.

Promjena omjera snaga

Orbicovo preuzimanje distribucije Lavazze mogao bi donijeti značajne promjene u omjeru snaga na tržištu kave, koje samo u HoReCa kanalu vrijedi oko 300 milijuna kuna godišnje.

Prema pisanju poslovnog.hr, Orbico cilja na udvostručavanje tržišnog udjela Lavazze koje je dosad vrijedilo više od 54 milijuna kuna. Osim tržišnog lidera Francka, vodećeg proizvođača u segmentu maloprodaje, od konkurencija Lavazzi je još Julius Meinl Bonfanti koji je istog cjenovnog ranga i također je fokusiran na širenje na domaćem tržištu.