Nekad je nužno odabrati stranu

Pinterest objavio ozbiljan rast korisničke baze, u SAD-u imaju više korisnika od Twittera

Dosegnuli su 150 milijuna mjesečno aktivnih korisnika

FOTO: Twitter

Popularna platforma koja funkcionira kao katalog ideja Pinterest je upravo dokazala da se može natjecati s Facebookom, Twitterom i drugim internetskim divovima, piše Wall Street Journal. Jučer su otkrili da im je korisnička baza narasla na 150 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, što je 50 milijuna korisnika više od onog što su imali u ovom razdoblju prošle godine.

Naravno, prema Facebookovih 1,7 milijardi korisnika, Pinterest je i dalje minijaturan, no neki drugi pokazatelji govore da ga treba shvatiti ozbiljno. Za početak, raste puno, puno brže od Twittera, koji je sada na oko 313 milijuna korisnika, što znači da je broj tviteraša u šest godina rastao za svega šest milijuna. Da situacija zvuči još ozbiljnije po Twitter, Pinterest ga je u Sjedinjenim Državama sa svojih 70 milijuna korisnika već prerastao. Prema posljednjem izvješću objavljenom krajem lipnja, u SAD-u je na Twitteru 66 milijuna ljudi.

Jako su se približili i po tržišnoj vrijednosti

Osim po broju korisnika, kompanije su sve bliže i po svojoj tržišnoj vrijednosti. Twitterova je nedavno pala na 13 milijardi dolara, a valuacija Pinteresta se nakon prošlogodišnje investicijske runde popela na 11 milijardi dolara. Prihodi su im prošle godine iznosili oko 300 milijuna dolara, a prema izvorima Wall Street Journala, očekuju da će im se ove godine prihodi utrostručiti.

Prema njihovim podacima, 40 posto registracija globalno su korisnici muškog spola koji se za razliku od žena ne zadržavaju ovdje pretjerano dugo. Prema podacima analitičara comScore, u Sjedinjenim Državama, oko 70 posto od ukupnog broja korisnika Pinteresta su žene.

Dnevno izbaci 10 milijardi preporuka

Dobri rezultati ohrabrili su marketingaše u zakupljivanju većeg oglasnog prostora. Jedan od njih je Target, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Sjedinjenim Državama. Njihova šefica marketinga Kristi Argyilan kaže da je odluka o kupnji mnogo čvršća kod korisnika Pinteresta nego na drugim platformama.

Pinterest dnevno svojim korisnicima izbaci 10 milijardi preporuka, odnosno tri bilijuna godišnje. Svaki mjesec zabilježe oko 150 milijuna pretraga njihovom vizualnom tražilicom, a na platformi je prisutno oko milijun firmi (na Facebooku ih je 60 milijuna) od kojih se desetak tisuća aktivno oglašava.