PlayerUnknown's Battlegrounds, jedna od popularnijih igara, ozbiljno ratuje s igračima koji varaju
Trenutno zabranjuju pristup i do 13000 cheatera dnevno
PlayerUnknown’s Battlegrounds postala je jedna od napopularnijih PC igara ikad napravljenih od kad je krenuo early access na Steamu 23. ožujka ove godine. S early accessom, modelom koji igračima omogućava da isprobaju igru i prije službenog izdanja, samo u prva tri dana zaradili su 11 milijuna dolara s više od 360.000 prodanih kopija, prema proračunima News Ledgea. PUBG, kako je igrači skraćeno zovu, već od početka iznenađuje s fantastičnim brojkama što se tiče prodaje iako još nije izašla službena verzija.
PUBG je prošli mjesec potvrdio svoj status jedne od najpopularnijih igara s nešto više od dva milijuna igrača koji su igrali istovremeno. S takvim brojem aktivnih igrača, logično je za očekivati da će se naći popriličan broj onih koji će pokušati varati kako bi ostvarili bolji rezultat.
We are currently banning at a rate of 6K-13K per day, nearly 20K within the last 24 hours alone. The vast majority is from China.
— BattlEye (@TheBattlEye) October 13, 2017
Do 13000 igrača dnevno dobije zabranu zbog varanja
U početku je PUBG imao dosta veliki problem s cheaterima i njihovim standardnim trikovima poput wallhackova (koji im omogućavaju da vide kroz zidove), aiming botova (koji gađaju protivnika bez ciljanja) i sličnih prevara. No uspjeli su smanjiti broj aktivnih igrača koji varaju na minimum uposlivši tvrtku BattlEye koja se specijalizirala u zaštiti online igara od varanja.
Rezultati su zasad impresivni. Dnevno između 6000 i 13000 igrača dobije zabranu pristupa PUBG-u zbog varanja, objavili su iz BattlEyea. Prema njihovom izvješću, dosad su zabranili pristup čak 322.000 varalica, a većina zabrana se dogodila prošli mjesec. Većina varalica, kao i većina igrača, dolazi iz Kine.
Varanje u igrama poput PlayerUnknown’s Battlegrounds vjerojatno nikad neće u potpunosti nestati, ali igračima je zasigurno utješno da tvorci igara i distributeri čine ozbiljne napore kako bi se varanje svelo na minimum i igre ostale fer.