Pokemon GO i službeno najveća igra u povijesti SAD-a; upravo je potukao kultni Candy Crush

Pokemon Go u Americi sada svakodnevno igra 21 milijun ljudi

FOTO: Screenshot

Tjedan dana nakon lansiranja u SAD-u i potpune masovne histerije, Pokemon Go je upravo i službeno postao najveća mobilna igrica u povijesti Amerike. Samo u prva 24 sata su po broju svakodnevno aktivnih igrača u Americi potukli superpopularne mobilne igrice poput Slither.io i Clash Royale, no jučer su, govore podaci Survey Monkeyja, s nešto manje od nevjerojatnih 21 milijun igrača s prvog mjesta srušili do sada nedodirljivu Kingovu Candy Crush Sagu, koju u SAD-u svakodnevno igra oko 20 milijuna ljudi.

Prema istraživanju Survey Monkeyja, piše Metro, Twitter su prerasli u samo dva dana, a koliko god to nevjerojatno zvučalo, sve je izglednije da će broj ljudi zakačenih na Pokemon Go na Androidima prerasti korisničku bazu Google Mapsa i Snapchata.

Do milijarde dolara u godinu dana

Survey Monkey

Prema podacima Similar Weba, ljudi već provode dvostruko više vremena loveći digitalna čudovišta u Pokemon GO aplikaciji nego na Snapchatu. Otkako se pojavila, cijeli svijet je doslovno pomahnitao za igricom koja je tehnologiju proširene stvarnosti spojila s jednom od omiljenih franšiza koja je prije 15-ak godina jednom već zaludila svijet. A igricu smo isprobali i mi, redakcija Telegrama, kako bismo mogli donijeti detaljne upute kako je igrati i u Hrvatskoj te kako točno funkcionira.

Analitičari United Entertainment Groupa smatraju da bi Pokemon Go mogao nastaviti tradiciju uspjeha prve Pokemon franšize, s trgovinama, kafićima i lancima brze prehrane kao fizičkim destinacijama Pokemonmanije, pa bi biznis s franšizom u godinu dana mogao narasti na milijardu dolara.

Pitanje održivosti ovog instantnog uspjeha

Survey Monkey Pokemon GO

Ipak, dio stručnjaka nešto je oprezniji te podsjećaju kako su dosad igrice koje su instatno postigle ogromnu popularnost i uspjeh, najčešće, u jednako kratkom roku izgubile privlačnost. Nintendu se, recimo, slična stvar dogodila s ranije lansiranim Miitomom, njihovom prvom igricom za mobilne platforme.

Iako s Miitomom nisu izazvali ni približno sličnu pomutnju, instantni uspjeh te igre ubrzo je ishlapio i takav rani rast pokazao se neodrživim. Sad treba vidjeti hoće li Pokemon Go doživjeti sličnu sudbinu.