Priča se da Twitter pokušava kupiti Flipboard za milijardu dolara

Ulagači bi osnivača Mikea McCuea htjeli vidjeti na mjestu Dicka Costola

Twitter od početka godine pregovara o kupnji Flipboarda. Za najjaču društvenu mrežu za dijeljenje medijskog sadržaja spremni su dati milijardu dolara, otkrio je Re/code pozivajući se na neimenovane izvore. Dublja integracija Twitterovih i Flipboardovih aplikacija donijela bi više novca od velikih oglašivača.

Flipboard bi se proširio na cijelu Twitterovu bazu od 302 milijuna aktivnih korisnika a Twitter bi mogao konkurirati Facebookovu programu Instant Articles koji nudi medijski sadržaj napravjen za društvenu mrežu. S Flipboardom bi dobili i iskusan tim koji predvodi Mike McCue, bivši član upravnog odbora Twittera. McCuea u Silicijskoj dolini smatraju genijem za razvoj novi proizvoda i bio očigledan kandidat za nasljednika Dicka Costola na čelu Twittera koji je zbog loših rezultata pod zadnjih 6 mjeseci pod sve većim pritiskom ulagača.

Twitter bi dobio genijalnom Mikea McCuea

Screen Shot 2015-05-26 at 04.35.36
McCuea u Silicijskoj dolini smatraju genijem za razvoj proizvoda

Iza Flipboarda su neki od najutjecajnijih venture ulagača u tehnološkoj industriji. Otkad je osnovan 2010. imena poput Kleiner Perkins Caufield & Byersa, Index Ventures, Insight Venture Partners ili Rizvi Traverse Management u njih su uložila 160 milijuna dolara, ali firma ne pokazuje zadovoljavajući rast, u zadnjoj rundi investiranja procijenjena je na 800 milijuna dolara.

Lani su tvrdili da imaju 100 milijuna “aktiviranih” korisnika što se odnosi na ljude koji su neko vrijeme koristili njihovu uslugu ali broj korisnika u posljednje vrijeme pada jer više nisu među osnovnim aplikacijama na Samsungovim telefonima a čitači vijesti poput Flipboarda općenito više nisu privlačni publici.

 

Izvori koje citira Kara Swisher iz Re/codea tvrde da imaju oko 50 milijuna dolara prihoda. U siječnju su napravili novu strategiju monetizacije i pokrenuli program Promoted Items koji oblašivačima omogućuju da objavljuju svoj sadržaj među člancima na Flipboardu.

Twitter je, čini se, otkrio način kako prodati oglase na temelju velike baze korisnika dok je Flipboard još u eksperimentalnim fazama, tek su dodali video i promovirane postove slične onima kakve Twitter već dugo ima. Flipboard smatraju potencijalno zanimljivom metom i za Google i Facebook.