Nekad je nužno odabrati stranu

Prvi dan nove godine za App Store je bio najbolji ikad. Doslovno, na aplikacije je potrošeno 240 milijuna dolara

Apple je objavio da su prošle godine developerima isplatili 20 milijardi dolara

--FILE--The logo of Apple Inc. is on display on the glass facade of an Apple Store in Shenyang city, northeast China's Liaoning province, 10 May 2015.

Nasdaq OMX Group Inc. is seeking to tempt Shenzhen stock investors with Apple Inc. and Microsoft Corp. amid a rally in Chinese technology shares that's making the U.S. dot-com bubble look subdued. Nasdaq will start an exchange-traded fund in Shenzhen tracking the Nasdaq 100 Index by early in the third quarter, Robert Hughes, who manages the New York-based company's global indexes business, said in an interview on Wednesday (20 May 2015). It's licensed GF Fund Management Co. to offer the Guangfa Nasdaq-100 Index Fund, which will be Shenzhen's first ETF based on the gauge, he said. The rally that's added more than $5 trillion to the value of Chinese equities over the past year has been even more pronounced in Shenzhen, where the market is dominated by smaller technology companies.
FOTO: Imaginechina

Dugačka 2016. godina konačno je završila, pa dobar dio kompanija podvlači crtu i analizira učinke i rezultate. Jedna od njih je i Apple koji je, piše Tech Crunch, upravo objavio statistike za svoj App Store.

Prvi dan nove 2017. godine bio je najbolji dan za App Store u povijesti kompanije, korisnici su u jednom danu na aplikacije potrošili gotovo 240 milijuna dolara. To je pomalo iznenađujuće, s obzirom da je tradicionalno Božić dan kada si ljudi poklanjaju nove gadgete, pa se podrazumijeva da se upravo tada skida najviše aplikacija.

Dobre vijesti iz Kine

Za usporedbu, kompanija je developerima aplikacija tijekom 2016. isplatila 20 milijardi dolara, što predstavlja rast od 40 posto u odnosu na prethodnu godinu. To ujedno i znači da je od lansiranja App Storea 2008. godine developerima isplaćeno ukupno 60 milijardi dolara, a jedna trećina tog iznosa isplaćena je prošle godine.

Najveći prihodi od aplikacija ostvareni su, očekivano, na tržištima Sjedinjenih Država, Kine, Japana i Velike Britanije. Konkretno, u Kini je zabilježen rast od 90 posto na godišnjoj razini, što je za Apple dosta dobar znak. Naime ključni fokus za međunarodni rast je upravo na kineskom tržištu, a to da Kinezi ne samo da skidaju više aplikacija, nego i više troše na kupovinu aplikacija je izvrsna vijest za kompaniju.

Prošle su godine pretplatničke usluge na App Storeu narasle na 2,7 milijardi dolara, što je povećanje od 74 posto u odnosu na 2015., a najpopularniji su bili Netflix, HBO Now, Line, Tinder i MLB.com At Bat, mobiln aplikacija američke bejzbol lige.