S ciljem jačanja pozicije na tržištu dostave paketa, Tisak lansirao novu logističku uslugu

Postavili su 50 paketomata po cijeloj Hrvatskoj

FOTO: Facebook

Nakon što je su uveli uslugu slanja i preuzimanja paketa na kioscima, Tisak je početkom godine počeo postavljati paketomate. Ideja je bila učiniti usluge dostave paketa još fleksibilnijom, jer preuzimanje i slanje nije ograničeno radnim vremenom pa je usluga dostupna sedam dana u tjednu od 0 do 24 sata.

Prvi paketomat su postavili u trgovačkom centru Avenue Mall u Zagrebu, a međuvremenu ih je postavljeno na ukupno pedeset lokacija u svim većim gradovima, uključujući Split, Dubrovnik, Rijeku, Osijek i druge. Agrokor je u projekt investirao 10 milijuna kuna.

Strateško partnerstvo s Abrakadabrom

NJihova usluga dostave paketa je dodatno dobila na važnosti zbog strateškog partnerstva s nedavno lansiranom online trgovinom Abrakadabra, jer paketomati osim za slanje i preuzimanje paketa funkcioniraju kao mjesto dostave prilikom kupnje preko interneta.

Korištenje paketomata je prilično brzo i jednostavno. U priopćenju se navodi da korisnik za pruzimanje paketa dobije sms ili e-mail s jedinstvenim PIN-om i QR kodom za otvaranje pretinca, a pošiljku može preuzeti bilo kada, skeniranjem QR koda ili unosom PIN-a na ekranu paketomata. Za slanje pošiljke potrebno je napravit online rezervaciju i uplatu na internetsku stranicu www.paketomat.hr, nakon čega korisnik dobiva sms ili e-mail s potrebnim kodom za otvaranje pripadajućeg sandučića na paketomatu, a cijena slanja iznosi 15 kuna.

Ciljaju na rast tržišnog udjela

U Hrvatskoj prem podacima HAKOM-a dostava paketa čini trećinu prihoda poštanskog tržišta, na kojem je u 2014. godine promet premašio 400 milijuna kuna. Najveći tržišni udjel od preko 70 posto i dalje drži Hrvatska pošta, a uvođenjem paketomata Tisak želi povećati svoj tržišni udjel. Kako piše Poslovni.hr prema vlastitoj procjeni Tiska od prošle godine, držali su tržišni udjel od oko 15 posto, a ciljaju na povećanje na 30 posto tržišta.

S 1200 prodajnih mjesta, Tisak je vodeći maloprodajni lanac kioska,a osim dominacije u segmentu paketne distribucije na kioscima, cilj im je dalje širiti poslovanje te postati vodeće mjesto za cijeli niz brzih financijskih i logističkih usluga.