Shazam odsad nudi opciju praćenja omiljenih glazbenika, kako biste u svakom trenutku znali što i oni slušaju

Ne žele se, kažu, natjecati s drugim streamovima, jer su drugačiji

FOTO: Twitter

Shazam se sve više iz aplikacije stvorene prvenstveno kako bi prepoznala omiljene pjesme izvođača pretvara i u platformu za njihovo oglašavanje. Najnoviji dio ponude u sklopu toga svakako je i mogućnost praćenja glazbenika, odnosno onoga što oni slušaju. U cijeli su se projekt uključila brojna zvučna imena glazbene industrije poput Coldplayja, Pitbulla, Calvina Harrisa i mnogih drugih.

Aplikacija je prepoznavajući valnu duljinu korisnicima mogla dati informaciju o kojoj se točno pjesmi radi. Iznimno je popularna i mnogo korištena, a ima više od šesto milijuna korisnika, koji dnevno shazamaju dvadeset milijuna pjesama. Sad kompanija korisnike automatski označi kao pratitelje nekoga glazbenika, za čiju su pjesmu koristili upravo Shazam.

Nadaju se potaknuti oglašavanje

Od nove opcije praćenja glazbenika još uvijek ne zarađuju novac, ali nadaju se da će im to povećati prihode od oglašavanja. “Za nas kao kompaniju opcija je korisna, jer će povećati roj korisnika, broj pregleda na stranici, a samim time i iznose koje možemo očekivati od oglašavanja”, kazao je izvršni predsjednik Shazama Andrew Fisher.

Shazam se u zadnjih nekoliko godina iz male aplikacije transformirao u jednu od rijetkih britanskih tech tvrtki čija vrijednost premašuje milijardu dolara. “Naša je strategija učiniti povezivanje ljudi s ostatkom svijeta oko njih što jednostavnijim. Usredotočeni smo na pronalaženje što više razloga da ljudi koriste Shazam”, kazao je Fisher.

Ne žele se natjecati s drugim streamovima

Aplikacija je potaknula i prodaju glazbe, a to čini i kroz partnerstvo s Appleovim iTunesima, gdje korisnicima unutar aplikacije omogućava opciju kupnje glazbe. Ne žele se natjecati s drugim glazbenim streamovima poput Spotifyja ili Rdia, jer nude drugačiju vrstu usluge, kaže Fisher. Nudit će ljudima praćenje glazbe koju slušaju njihovi omiljeni glazbenici i koja ih inspirira za daljnje kreativno stvaranje. “To je potpuno drugačija vrsta razmjene informacija”, zaključio je Fisher.