Sutra počinje Oracleova IT konferencija, najveća u regiji, a Telegram je medijski partner

Konferencija se održava od 18. do 22. listopada u Rovinju

SAN FRANCISCO, CA - SEPTEMBER 30: Oracle co-founder Larry Ellison delivers the keynote address during the annual Oracle OpenWorld conference on September 30, 2014 in San Francisco, California. The conference runs through October 2.   Kimberly White/Getty Images/AFP
FOTO: AFP

Mjesec dana nakon globalne Oracle Open World konferencije u San Franciscu, koja je ove godine privukla 60.000 ljudi i ključne ljude softverske industrije, u Rovinju se od 18. do 22. listopada održava najveća regionalna Oracle konferencija, ove godine s Telegramom kao medijskim partnerom.

Organizator konferencije je Hrvatska udruga Oracle korisnika (HROUG) čiji je cilj u četiri dana okupiti postojeće i buduće korisnike Oracleovih softverskih rješenja, prokomentirati nove tehnološke trendove, pogotovo one koji se odnose na glavnu temu konferencije – pametno korištenje podataka; te predstaviti na koje sve načine korisnici iz tih podataka mogu izvući najveću vrijednost za svoje poslovanje.

Kako izvući najviše iz podataka

O tome što su pametni podaci, kome mogu koristiti i o svemu onome što će se događati u Rovinju popričali smo s Leom Mršićem, predsjednikom programskog odbora konferencije. “Sve digitalizirane industrije, od turizma, osiguranja do energetike, prikupljaju masovne količine podataka i metapodataka, no većina njih ne zna na koje ih sve načine može iskoristiti i pretvoriti u prednosti”, objašnjava naš sugovornik.

“Postoji velika razlika između pogleda na dugačak niz brojeva koji primjerice prikazuju prodaju i analize zanimljivih prodajnih obrazaca koji se mogu uočiti tijekom vremena. Algoritmi pretvaraju nepregledne brojeve u poslovne akcije. Preciznije, pametni podaci su oni koje uz pomoć inteligentnih algoritama možemo pretvoriti u podlogu za signaliziranje određenih obrazaca u prodaji na temelju kojih možemo donijeti odluke o budućim akcijama”, objašnjava Mršić.

Dodaje kako je to samo jedan primjer za njihovu primjenu. “Prikupljati velike količine podataka ne garantira posebnu vrijednost ukoliko se u njih ne ugradi sloj dodatne inteligencije. Upravo s tim u vezi, naglasak je ove godine na pametne načine korištenja podatka”, kaže.

90 predavanja i 67 predavača

HROUG Konferencija je ove godine podijeljena u četiri glavna segmenta: nove tehnologije i trendovi s naglaskom na pametne podatke; poslovna primjena te način kako tvrtke mogu osigurati poslovnu vrijednost korištenjem Oracle proizvoda i povezanih rješenja; poslovna edukacija: te kao završno i najvažnije, najveći prostor posvećen je stručnim znanjima koja detaljno uvode u svijet razvojnih inženjera kroz tematska područja: DBA, cloud, APEX, Java, BI & napredna analitika.

Na rasporedu je ukupno 90 predavanja koja će održati 67 predavača, među kojima su iskusni domaći i strani Oracle stručnjaci, poduzetnici i sveučilišni profesori, a među njima je 14 predavača s najvišim tehnološkim statusom Orace ACE, objašnjava Mršić.

Fokus na obrazovanju i poslovnoj edukaciji

Kako je veliki naglasak na obrazovanju i na cijeloživotnoj edukaciji, tome smo odlučili posvetiti dobar dio prostora, dodaje. Predstavit će novi Oracle e-Leadership MBA studijski program na Algebri, uskoro pokreću studijski program Znanost o podacima na Fakultetu organizacije i informatike.

Između ostalih, predavanja će održati Alexandar Malev sa sveučilišta Harbour Space u Barceloni, na čijem je čelu ugledni profesor Ingo Beyer von Morgenstern, a ta visoka škola pokrenuta je prošle godine i pretendira postati europski Stanford. O praktičnoj upotrebi Oracle rješenja pričat će Patrik Franković iz HEP Grupe, koja je inače jedan od prvih hrvatskih klijenata Oraclea, Marko Božić iz Bellabeata ispričat će o iskustvima tranzicije hardverske u podatkovnu kompaniju, a Nikola Modrušan iz Narodnih novina predstavit će projekt napredne analize anomalija u procesima javne nabave dok će Igor Kaluđer iz tvrtke IN2data pokazati u ovom dijelu svijeta jedinstvena iskustva s projekta unapređenja odnosa s klijentima u telekomunikacijskoj industriji.