Tvrtka AD Plastik je napravila važan iskorak. Proizvodit će dijelove za luksuzni Maseratijev SUV Levante

Dosad su proizvodili dijelove za vozila srednje klase

FOTO: YouTube Screenshot

AD Plastik potpisao je ugovor o proizvodnji dijelova za Maseratijev SUV Levante koji će premijeru imati na Sajmu u Genevi početkom ožujka, javlja Jutarnji.

Ugovor s Maseratijem predstavlja značajan iskorak za AD Plastik, koji se kao najveći proizvođač za plastičnih dijelova za automobile u Hrvatskoj dosad profilirao za vozila srednje klase. Imaju osam tvornica u pet država i rade za mnoga vodeća proizvođačka imena u autoindustriji među kojima su Volkswagen, Opel, Renault i njihov podbrend Dacia, PSA grupacije s brendovima Peugeot i Citroen, Fiat, Nissan i Ford, s kojim su početkom godine potpisali novi ugovor za novo Fordovo vozilo B klase, EcoSport.

Iskorak u luksuzni segment

“Suradnja s Maseratijem otvara jedno novo područje u poslovanju AD Plastika. Osim što je ovo naš prvi zajednički razvojni projekt, Levante spada u kategoriju luksuznih vozila, mi u toj kategoriji dosad nismo često imali prilike surađivati. Ovo je dokaz da imamo znanje, kapacitete i potrebnu kvalitetu kako bismo odgovorili potrebama najzahtjevnijih kupaca i modela na automobilskom tržištu”, komentirao je za Jutarnji Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastika.

U AD Plastiku ističu da su unatoč situaciji u Rusiji, uspjeli u 2015. godini podići prihode za 15 posto koji su na razini cijele grupacije premašili milijardu kuna. EBIDTA je skočila za 121 posto, na 122,4 milijuna kuna. Neto dobit je iznosio 44,3 milijuna kuna, odnosno za devet puta više nego u 2014. godini, kada je ostvareno 4,9 milijuna kuna.

Od ukupno osam tvornica iz AD Plastik grupe, tri se nalaze u Rusiji koja je važno tržište za AD Plastik, zbog ulaska u recesiju i deprecijaciju rublje bilježi znatni pad proizvodnje i prodaje automobila. Kako se ističe u objavljenom poslovnom izvješću, u 2015. godini pad ukupnog automobilskog tržišta iznosi 37,5 posto, dok je prihodi AD Plastika na ruskom tržištu pali za 21,8 posto.