Nekad je nužno odabrati stranu

Tvrtka koja je nedavno zapanjila svijet nevjerojatnom jurilicom, sad ozbiljno testira samovozeći električni auto

Faraday Future dobio je dozvolu za testiranje na cestama u Kaliforniji

Proizvođač električnih automobila Faraday Future, koji je početkom godine svojim konceptom električne jurilice zapanjio cijeli svijet, sada radi na razvoju električnog samovozećeg automobila.

Tajnovita kompanija sa sjedištem u Silicijskoj dolini, predstavila je svoj prototip električnog superautomobila početkom ove godine na CES-u, najjačem sajmu potrošačke elektronike u Las Vegasu.

Predstavljeni prototip podsjeća na Batmobile

Njihov FFZero1 električni je sportski jednosjed koji eksterijerom jako podsjeća na Batmobile i navodno razvija 1000 konjskih snaga. U prodaju bi s nešto konzervativnijim dizajnom od prezentiranog, trebao krenuti za nešto više od godinu dana.

Iako su i dalje prilično tajnoviti oko detalja u pogledu specifikacija samog prototipa samovozećeg auta, da misle ozbiljno potvrđuje informacija kako su već dobili dozvolu za testiranje autonomnih vozila na kalifornijskim javnim prometnicama.

Kalifornija je dozvolu za testiranje autonomnih vozila dosad izdala za 14 kompanija. Između ostalih Googleu, General Motorsu, Tesli, BMW-u, Volkswagenu i Mercedes-Benzu.

O vlasnicima tvrtke Faraday Future dugo se nije znalo gotovo ništa, a neki su nagađali da je Faraday Future samo paravan za Appleov projekt električnih automobila. Tek je nedavno u javnost procurila informacija da je njihov vlasnik kineski konglomerat LeEco, koji radi s Aston Martinom i nedavno je predstavio svoju verziju električnog automobila.

Tech kompanija poznata kao kineski Netflix

LeEco je internetska i tehnološka kompanija osnovana 2004. godine, i proizvodi mobilne telefone, tablete i televizore, lansirali su niz online servisa, od glazbenog streaminga do clouda, no najpoznatiji su po servisu za video streaming zbog kojeg je kompanija dobila nadimak “kineski Netflix”.

Kada se tek pojavio, Faraday Future su odmah prozvali ubojicom Tesle. I dok su takve procjene možda preuranjene, svakako su djelovale mnogo uvjerljivije nakon što je kompanija objavila da su od oko 750 ljudi, koliko su zaposlili od osnutka 2014. godine, ključne pozicije preuzeli veterani autoindustrije, od Jamesa Chena iz Tesla Motorsa do Richarda Kima koji je za BMW dizajnirao modele i3 i i8.

Jedna od zanimljivijih je Marco Mattiacci, koji je godinama radio na ključnim pozicijama u Ferrariju. Posljednja njegova funkcija bila je ona izvršnog direktora Ferrarija za Sjevernu Ameriku, a prije toga je istu funkciju obavljao na azijsko-pacifičkom tržištu.