Uber ima novi logo. Kažu da simbolizira njihovo služenje čovječanstvu. Ljudi kažu da je naprosto glup

Osnivač Travis Kalanick osobno je sudjelovao u dizajniranju novog identiteta Ubera

Uber je upravo otkrio rezultate svog temeljitog redizajna s kojim, kako kažu, postaju “dubinski drugačija kompanija”. Ovo im je drugi redizajn, prije četiri godine crveni logo zamijenili su elegantnijim sivo-crnim kakav danas vidimo na mobitelima.

Cilj nove promjene loga, koju su mnogi dizajneri na internetu već prozvali “običnim kvadratićem u krugu”, predstavlja stapanje Uberove tehnologije sa živim ljudima i gradovima u kojima radi. Kvadratić je “komadić”, Uberova tehnologija, a krug je “atom”, čovječanstvo. “Nećemo zanemariti nijedan komadić, nijedan atom razvijajući industriju koja će služiti ljudima, a ne obratno”, stoji u promotivnim materijalima.

Sadašnji logo je distanciran i hladan

uber stari logo
Prvi logo i sadašnji uveden prije 4 godine

Novi dizajn Ubera njeov osnivač i direktor Travis Kalanick s direktorom dizajna Shalinom Aminom razvijao je dvije godine. Osim novog logotipa za koji kažu da je “puno uzemljeniji i elegantniji”, a i lakše ga je vidjeti iz daljine, objasnio je Kalanick u svom blogu.

Novi logo baš ne dobiva pohvale

https://twitter.com/joshuatopolsky/status/694675595901407232

“Stari Uber bio je crno-bijeli, pomalo distanciran i hladan”, napisao je, “Ovaj bolje komunicira ono što Uber jest, mreža prijevoza utkana u tkivo gradova i način na koji se oni kreću.” Javnost ne ne slaže. Stari logo nikad nije dobivao dobre recenzije, ali većina se slaže da je novi puno gori.

Logo će imati različite lokalne verzije u bojama i uzorcima specifičnim za regije. U Meksiku će biti inspiriran ružičastim pločicama, u Irskoj podsjećati na zelene livade. Povodom redizajna, Kalanick je najavio da Uber “osim ljudi sada prevozi hranu, robu a uskoro možda i puno više”. Naravno, nije napisao što.