Borovo se kobrendirao s Ultra Europe, za festival stiže ograničena kolekcija Ultra Startasica

Organizatori Ultre žele uključiti što više hrvatskog biznisa u festival

18.06.2015., Zagreb - Na terasi kafica La bodega predstavljena je poslovna suradnje izmedju festivala Ultra Europe i tvrtke Borovo te ekskluzivna kolekcija tenisica Startas. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Vodeći domaći proizvođač obuće, Borovo iz Vukovara i svjetski poznat festival elektroničke glazbe, koji će se treću godinu zaredom održati u Splitu, Ultra Europe, dogovorili su vrlo zanimljivu poslovnu suradnju. U sklopu te suradnje predstavljena je nova, limitirana edicija tenisica Startas.

Ultra Startas ekskluzivna je i limitirana kolekcija tenisica, koju potpisujue Iva Ćurković u suradnji s kreativnim timom festivala. Uključuje osam modela, četiri muška i četiri ženska i bit će dostupna na festivalu Ultra Europe, u prodavaonicama Borova u Splitu, Šibeniku, Zadru i Zagrebu, a kasnije i na web shopu.

Masovni eventi kao marketinški kanal

“Činjenica je da turistička ponuda, na koju se festival Ultra Europe izravno naslanja, Hrvatskoj otvara velike mogućnosti. No, naš je cilj pomoći svim razinama društva u Hrvatskoj, a znajući za povijest Borova, ali i ostale potrebe gospodarskog i socijalnog razvoja grada Vukovara i županije, rado smo ih odabrali kao partnera. Sretni smo i ponosni što imamo priliku dati svoj mali doprinos dodatnom poslovnom uzletu legendarne tvornice ćiji su suvlasnici upravo radnici, ljudi koji dišu i žive za Vukovar i Brovo. Ne sumnjamo kako će kolekcija Startas Ultra postati veliki hit ovogodišnjeg izdanja festivala, ali i svih budućih”, kazala je Dunja Dragović, iz organizacije Ultra Europea.

I u Borovu su iznimno zadovoljni ovom suradnjom. “Želja nam je na takvim događanjima, koja okupljaju mlade generacije kroz sam proizvod educirati o vrhunskoj hrvatskoj kvaliteti i unutar granica Hrvatske, ali i izvan granica Hrvatske, s obzirom da posjetitelji festivala dolaze iz cijelog svijeta. Tenisice Ultra Startas moderan su i kvalitetan suvenir, za koji smo sigurni da će svaki Ultra posjetitelj ponijeti s lijepim uspomenama iz Hrvatske”, kazala je Jasmina Matiša, direktorica marketinga u Borovu.

Izuzetno jaka promotivna snaga suradnje

Ova je suradnja rezultat napora organizatora festivala da se u sve aspekte produkcije uključe domaći dobavljači i partneri. Usto, podatak da je Ultra prisutna na svjetskoj razini te da oko 95 posto posjetitelja na festival dolazi iz više od stotinu zemalja svijeta, jasna je izuzetna promotivna snaga i mogućnosti koje ovakva suradnja pruža. S druge strane, kažu iz organizacije festivala, ovo je mogućnost da svojim posjetiteljima pruže jedinstven i originalan proizvod, koji je u skladu s izričajem festivalske publike. Suradnja tako otvara mnoge poslovno-promotivne mogućnosti objema stranama.

Startas se izrađuju istom tehnikom kao i 1976.

Tenisice Startas visoke su kvalitete, a izrađuju se ručno u tvornici u Vukovaru, isključivo od prirodnih materijala. Platno i prava guma iz prirodnoga kaučuka istom se tehnikom proizvodnje kao i 1976. godine pretvara u tenisice. Startas je povijesno vezan uz sportske trenutke i velike sportske događaje, jer je originalno rkeiran i izrađen za igrače stolnog tenisa, a 1987. godine bio je službeni sponzor Univerzijade u Zagrebu.

Danas je to modni artikl, koji svake sezone izbaci nove, dizajnerske kolekcije. Istovremeno je priča s dušom i poviješću prepoznata i cijenjena i izvan Hrvatske, pa se tako Startasice izvoze na tržišta SAD-a, Francuske, Španjolske i Koreje.

Borovo se kobrendirao s Ultra Europe, za festival stiže ograničena kolekcija Ultra Startasica