Vlasnik hakiranog sajta za dogovaranje ljubavnih afera tvrdi da nakon skandala rade bolje nego ikad

Objava je odgovor na medijske tvrdnje da je većina ženskih profila na platformi lažna

Internetska stranica Ashley Madison potvrdila je ona klišej da nema lošeg publiciteta. Nakon što su ih hakirali, ukrali podatke 30 milijuna ljudi, uništili određeni broj brakova, izazvali dva samoubojstva i smjenu direktora Noela Bidermana, Ashley Madisonu raste broj novih korisnika, objavila je u ponedjeljak kompanija Avid Life Media, vlasnik stranice.

Gotovo 90 tisuća žena, i to stvarnih

“Samo prošlog tjedna, stotine tisuća novih korisnika prijavilo se na platformu Ashley Madison, među njima 87.596 žena” stoji u priopćenju, objavljenom kao odgovor na medijske tvrdnje da su gotovo sve žene na Ashley Madisonu lažni profili, botovi ili neaktivni profili. Avid Life Media tvrdi da je više od 2.8 milijuna žena poslalo poruke na Ashley Madison te pojasnili da je odnos muških pretplatnika i korisnica platforme 1,2 prema 1. Nisu dali nikakve druge detalje, niti potvrdili priče da pripremaju IPO.