Nekad je nužno odabrati stranu

YouTube misli da storiesi trebaju još jednoj aplikaciji pa i oni uvode svoju verziju

YouTube Reelsi slični su stories funkciji drugih aplikacija, no s par fora dodataka

FOTO: Screenshot/YouTube Creator Blog

YouTube je danas najavio beta testiranje svoje verzije Snapchat Storiesa. Storiese je krajem 2013. godine prvi predstavio Snapchat, a format su su dosad kopirale gotovo sve veće društvene aplikacije, poput Instagrama, Skypea, Facebooka i njegovog Messengera, te Match dating aplikacija. Inače, radi se o zasebnom kanalu unutar aplikacije na kojem se objavljuju slike i video zapisi koji nestaju nakon 24 sata.

Međutim, Reels, kako ih naziva YouTube, nešto su drugačiji. Radi se o njihovoj posebnoj verziji Stories formata, a ne o vjernoj kopiji Snapchatove fore. Reelsi se neće nalaziti povrh feeda aplikacije kao što je slučaj na Instagramu, već će se nalaziti unutar posebnog Creators Channela kojeg je Youtube namijenio svojim većima autorima.

Samo za autore s preko 10.000 pretplatnika

Reelsi su spomenuti u njihovoj današnjoj objavi u kojoj pojašnjavaju nove funkcije za autore koji imaju više od 10.000 pretplatnika. Tijekom beta testiranja funkcije, samo će par autora dobiti novu funkcionalnost. YouTube tvrdi da su Reelsi novi video format koji će autorima omogućiti izražavanje bez potrebe za uploadanjem cijelog videa, koji zahtijeva mnogo više truda.

Poput nekih drugih aplikacija, autori će moći uploadati kratke video zapise od 30 sekundi snimljene mobitelom pa ih potom obraditi raznim filterima, glazbom, tekstom i sličnim stvarima. Međutim, za razliku od ostalih platformi, stvoreni Reelsi neće nestati, već će ih YouTube autori moći slagati jedan za drugim.

Reelsi, vjerojatno, neće biti obasipani kritikama

YouTuboveovu verziju Storiesa možda ipak neće toliko kritizirati, što je bio slučaj kod drugih platformi. Korisnici su često zamjerali invazivnost storiesa na Facebooku i Messengeru, gdje su zauzimali prostor unutar aplikacije, makar ih se često ne koristi. Reelsi će se, dakle, nalaziti unutar posebnog odjeljka aplikacije, stoga korisnicima neće toliko zapinjati za oko.

Reelsi su dio proširenja YouTubeovih funkcija. Prošle godine lansirali su YouTube Community, manju društvenu mrežu unutar YouTubea, gdje su autori sa svojim korisnicima mogli dijeliti razne poruke, GIF-ove i slike. Time su htjeli komunikaciju s autorima zadržati unutar YouTube aplikacije, umjesto dosadašnjeg korištenja Facebooka i Twittera.