Zahvaljujući novoj funkciji, na Snapchatu ćemo moći čuvati videe i slike. Korisnici u Americi imaju vrlo podijeljene reakcije

Nova funkcija Memories najveća je promjena od lansiranja aplikacije

Snapchat je predstavio novu funkciju, koja predstavlja ozbiljan odmak od dosadašnje filozofije i najveću promjenu u posljednjih pet godina otkako je aplikacija lansirana.

Funkcija se zove Memories i zapravo je riječ o albumu u aplikaciji namijenjenom pohranjivanju snimljenih foto i video sadržaja koji se kasnije mogu objavljivati. Prije Memoriesa, snimljeni materijali su nestajali u roku od 24 sata.

Odmak od izvorne filozofije

Dodana je tražilica za lakše snalaženje u pohranjenim sadržajima, a predviđena je i PIN-om zaštićena mapa For my Eyes only, namijenjena samo vama. Odnosno svemu onome što ne želite da drugi vide, a ne želite obrisati.

Memories bi trebala povećati funkcionalnost korištenja aplikacije i popularizirati je u dijelu nešto konzervativnije publike, no svejedno predstavlja priličan odmak od filozofije s kojom su krenuli.

Snapchat se naime u svojim počecima diferencirao od društvenih mreža poput Facebooka i Instagrama, s idejom da korisnicima ponudi alternativu uređivanom sadržaju kakav ljudi inače tamo objavljuju.

Najpopularnija aplikacija za tinejdžere

Mnogi korisnici upravo u tome vidjeli su ogromnu prednost, jer je Snapchat zbog toga bio bitno autentičniji i spontaniji od ostalih platformi. Ne manje važno, činjenica da svi snimljeni sadržaji u potpunosti nestaju nakon 24 sata značajno je doprinijela stvaranju takve atmosfere.

Izvršni direktor i suosnivač Evan Spiegel je objašnjavao da Snapchat nije društvena mreža, nego zabavna aplikacija za komunikaciju, izgrađena na ideji dijeljenja trenutka i iskustva s drugim ljudima u realnom vremenu. “Više ne moramo loviti trenutke u stvarnom svijetu i ponovno ih stvarati online. Jednostavno živimo i komuniciramo u istom trenutku.”

Razvodnjavanje real time atmosfere

Sada će se to ipak malo promijeniti, jer osim live sadržaja, kako je bilo do sada, korisnici će moći objavljivati svoje stare videe i fotke, doduše, označene datumom, što će zasigurno razvodniti njegovu real time atmosferu. Ipak, tek treba vidjeti kakve će biti posljedice novih funkcija.

Snapchat ima status najpopularnije društvene platforme među američkim tinejdžerima, a prema podacima objavljenim početkom lipnja, već su na 150 milijuna dnevno aktivnih korisnika, koji svaki dan pregledaju oko 10 milijardi videa. Prestigli su Twitter, koji ima oko 100.000 svaki dan aktivnih tviteraša. Brzorastuća popularnost aplikacije nije promakla oglašivačima, a s omogućavanjem oglasa i sponzoriranih sadržaja valuacija kompanije narasla je na 18 milijardi dolara.

Reakcije na društvenim mrežama

Primjećen je i novi trend u rastu korisničke baze – Snapchat je počela koristiti i nešto starija populacija. Prema podacima analitičke agencije Comscore, u Sjedinjenim Američkim Državama 40 posto korisnika Snapchata ima negdje između 25 i 34 godine starosti, a 14 posto korisnika je starije od 35 godina.

Kako će korisnici regirati na prilično ozbiljnu promjenu u konceptu aplikacije tek treba vidjeti, no prve reakcije na društvenim mrežama su prilično podijeljene. Neki su oduševljeni, neki zbunjeni, a drugi tvrde da to više nije to. Novu funkciju tek su počeli uvoditi, još nije stigla do europskih korisnika.

https://twitter.com/TJR/status/750942939606507520